svensk podcast?
Re: svensk podcast?
11th company och 40kuk är de jag lyssnar på mest, börjat lyssna lite på Forge the narrative med
- guildmaster
- Kontakt:
+1kombat skrev:11th company och 40kuk är de jag lyssnar på mest, börjat lyssna lite på Forge the narrative med
Jag brukar även lyssna på 40kradio. Har varit Freeboota de senaste tre åren så det är mitt andra 40k hem
Rör man sig bort från 40k och bredare spelkretsar gillar jag även D6 generation och Nördigt, båda mycket trevliga!
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
en idé kan vara att prata med 40kuk-grabbarna. de kanske kan ge tips på hur man kommer igång. eller kanske en svensk "avdelning"?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
The Overlords samt The Independent Characters är bägge fantastiska 40k-podcasts.
- Lottomannen
För lat för att googla. Länk?Seregon skrev:The Overlords samt The Independent Characters är bägge fantastiska 40k-podcasts.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
www.theoverlords.co.uk/podcastLottomannen skrev:För lat för att googla. Länk?Seregon skrev:The Overlords samt The Independent Characters är bägge fantastiska 40k-podcasts.
för lat för att skriva mer än en länk per post.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- Lottomannen
Jag har lyssnat lite på BoLS podcast, gillade den. 40kuk var väldigt rolig, men de är sjukt otydliga och pratar i munnen på varandra hela tiden.
S.O.R.K
S.O.R.K
Har du lyssnat på 11th company? Annars gör det den är lätt den bästa av alla podcastsLottomannen skrev:Jag har lyssnat lite på BoLS podcast, gillade den. 40kuk var väldigt rolig, men de är sjukt otydliga och pratar i munnen på varandra hela tiden.
- Lottomannen
Det har jag inte, men de skall absolut få en chans. Jag har börjat att lyssna på nörd-podcasts när jag är ute och springer. Inget som kan få en att glömma att man är trött så mycket som en diskussion om huruvida orks och eldar är orättvist behandlade av Imperial Armour/ForgeWorld 
S.O.R.K
S.O.R.K
Like!Lottomannen skrev:Det har jag inte, men de skall absolut få en chans. Jag har börjat att lyssna på nörd-podcasts när jag är ute och springer. Inget som kan få en att glömma att man är trött så mycket som en diskussion om huruvida orks och eldar är orättvist behandlade av Imperial Armour/ForgeWorld
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."