svensk podcast?

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Användarvisningsbild
kombat

Re: svensk podcast?

Inlägg av kombat »

11th company och 40kuk är de jag lyssnar på mest, börjat lyssna lite på Forge the narrative med

Användarvisningsbild
guildmaster
Kontakt:

Inlägg av guildmaster »

kombat skrev:11th company och 40kuk är de jag lyssnar på mest, börjat lyssna lite på Forge the narrative med
+1

Jag brukar även lyssna på 40kradio. Har varit Freeboota de senaste tre åren så det är mitt andra 40k hem :)

Rör man sig bort från 40k och bredare spelkretsar gillar jag även D6 generation och Nördigt, båda mycket trevliga!
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

en idé kan vara att prata med 40kuk-grabbarna. de kanske kan ge tips på hur man kommer igång. eller kanske en svensk "avdelning"?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

The Overlords samt The Independent Characters är bägge fantastiska 40k-podcasts.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Seregon skrev:The Overlords samt The Independent Characters är bägge fantastiska 40k-podcasts.
För lat för att googla. Länk? :)
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Lottomannen skrev:
Seregon skrev:The Overlords samt The Independent Characters är bägge fantastiska 40k-podcasts.
För lat för att googla. Länk? :)
www.theoverlords.co.uk/podcast

för lat för att skriva mer än en länk per post. ;)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Jag har lyssnat lite på BoLS podcast, gillade den. 40kuk var väldigt rolig, men de är sjukt otydliga och pratar i munnen på varandra hela tiden.
S.O.R.K

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

Lottomannen skrev:Jag har lyssnat lite på BoLS podcast, gillade den. 40kuk var väldigt rolig, men de är sjukt otydliga och pratar i munnen på varandra hela tiden.
Har du lyssnat på 11th company? Annars gör det den är lätt den bästa av alla podcasts

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Det har jag inte, men de skall absolut få en chans. Jag har börjat att lyssna på nörd-podcasts när jag är ute och springer. Inget som kan få en att glömma att man är trött så mycket som en diskussion om huruvida orks och eldar är orättvist behandlade av Imperial Armour/ForgeWorld :-D
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Lottomannen skrev:Det har jag inte, men de skall absolut få en chans. Jag har börjat att lyssna på nörd-podcasts när jag är ute och springer. Inget som kan få en att glömma att man är trött så mycket som en diskussion om huruvida orks och eldar är orättvist behandlade av Imperial Armour/ForgeWorld :-D
Like!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Skriv svar