DHettNeck skrev:En sak jag funderar på är varför plague marines inte behöver betala 10p för sin champ som alla andra enheter? En miss förmodligen.
Han måste ha gått i justicarskola.
Känns också lite random att att termoschampen betalar 2p för att bli karaktär (med samma stats) men att chosenchampen inte gör det.
DHettNeck skrev:En sak jag funderar på är varför plague marines inte behöver betala 10p för sin champ som alla andra enheter? En miss förmodligen.
Han måste ha gått i justicarskola.
Känns också lite random att att termoschampen betalar 2p för att bli karaktär (med samma stats) men att chosenchampen inte gör det.
Terminators sköna avrundade siffra 31p kan ju diskuteras också
Håller med. Jag har inte hittat några oklarheter direkt.
Khorne-yxan är exempelvis en sak som måste förtydligas...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Neth_Oni skrev:Menar du blind fury? På vilket sätt behöver den erratas, ser inga konstigheter med den?
Du menar att yxan som bara kan bäras av folk med MoK(som ger rage) och som ger rage inte behöver erratas? Prinsar har inte MoK så den kan inte bäras av dem raw. Dvs en del av yxan är helt onödig...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
sant, men jag tror att tanken är att demonprinsen ska få ta den, men trots det känns den Rage regeln skum, men inget nytt sett från gw och en ganska liten sak mot vad vi är vana vid
Neth_Oni skrev:sant, men jag tror att tanken är att demonprinsen ska få ta den, men trots det känns den Rage regeln skum, men inget nytt sett från gw och en ganska liten sak mot vad vi är vana vid
Jo, men den kräver fortfarande en FAQ eller errata för att kunnas användas av en prins, eller om de ändrar rage till rampage eller nåt annat passande...