Är verkligen inte säker på att exocrines är det bästa i HS. Kommer nog inte spela 3st, hur ska jag då få in mina Biovores och mina dakkafexar?Xenomorph skrev:Min är om man spammar det bästa i varje slot, vad är din? Att din spamm lista är inte bättre än de bästa listorna är irrelevant.Flogger skrev:Du behöver nog tänka om vad ordet "cheese fest" betyderXenomorph skrev:Men herregud gud det var väl inget personligt påhopp om man konfronterar någon direkt. Enda jag gjorde var att påpeka varför många ogillar denna codex. Att det är inte nerdrage för man vill ha en bra produkt och att vår definition vad som är en bra codex skiljer sig från hans. Flogger har varit på flera forum warseer,tyranid hive etc och föringat personer som inte gillar sen nya codexen, det blev just här jag svarade honom om att han får gärna tycka detta släpp är bra med det betyder inte att vi som inte gillar den är på grund av nerdrage eller vi vill ha powergame enheter speciellt inte eftersom hans egen myslista är en cheese fest.
Jag är bara glad att min nya favoritmodell faktiskt kommer vara spelbar
Däremot tror jag den listan kan vara rätt mysig och kompetativ, kanske till och med skulle kunna stå sig mot allt utom Taudar