Summerfight: så blev min lista.

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av LillePer »

@Ooan
Gött det iaf...

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Trulsante »

HQ

CCS 50
Straken 95
MoO 30
2x bodyguard 30

Yarrick 185

2x priest 90
2x eviscerator 30

ELITE

Marbo 65

TROOPS

2x PCS 60
fist 15
4x gr. Launcher 20

8x Inf. Sq 400
7 poweraxe 70
5x flamer 25
8x AC 80

3x HW Sq. 120

FAST

Vendetta 130

Hellhound 130

HEAVY

LRBT 150
Lascannon 15

Manticore 160

TOTALT 1950

Jag vill ju bara bada tunna och dricka öl...
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Blom »

Borde blobben inte viljat ha haft några krak grenades?
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Trulsante »

Blom skrev:Borde blobben inte viljat ha haft några krak grenades?
Har inte haft användning för dom hittills, men det hade ju varit en idé när jag ändå hade 15p över... Jaja, ce la vie!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Hylander »

Kimich skrev:Väldigt intressant lista, kan nog gå bra.

Varför P axe på commisaren och inte fist? poäng fråga kanske. Det luktar väldigt mkt stor ig blob, hur stor kommer den bli om man får fråga?
Kostar 2 kannons bara 20p? sjukt billigt i så fall.
jag har 2 kannons för 40p. Tryckfelsnisse var framme...
Lycka till i banjoland :D
Tackar!

@ooan: Bajs.

@Per: Bajs på dig.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Maqisad
Inlägg: 82
Blev medlem: 27 jun 2009, 09:04
Ort: Strängnäs

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Maqisad »

Kul lista om än tråkig men värst är nog att det känns helt fluffbrutet men ork/IG lista.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av daskad »

inget fluff brutet där inte, det finns ju massa olika sorts IG, alla är inte snälla ;)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Maqisad
Inlägg: 82
Blev medlem: 27 jun 2009, 09:04
Ort: Strängnäs

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Maqisad »

Väldigt sant, men ändå det skär i IG hjärtat till och med CSM hade varit lättare att smälta :D

Silversixx
Inlägg: 1153
Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Silversixx »

speedfreek skrev:Och jag känner mig förolämpad...
:lol:

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Desertlord »

Tycker att det är en bra och fluffig lista.

Det bästa av två världar liksom.

/F
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Skriv svar