Summerfight: så blev min lista.
Re: Summerfight: så blev min lista.
HQ
CCS 50
Straken 95
MoO 30
2x bodyguard 30
Yarrick 185
2x priest 90
2x eviscerator 30
ELITE
Marbo 65
TROOPS
2x PCS 60
fist 15
4x gr. Launcher 20
8x Inf. Sq 400
7 poweraxe 70
5x flamer 25
8x AC 80
3x HW Sq. 120
FAST
Vendetta 130
Hellhound 130
HEAVY
LRBT 150
Lascannon 15
Manticore 160
TOTALT 1950
Jag vill ju bara bada tunna och dricka öl...
CCS 50
Straken 95
MoO 30
2x bodyguard 30
Yarrick 185
2x priest 90
2x eviscerator 30
ELITE
Marbo 65
TROOPS
2x PCS 60
fist 15
4x gr. Launcher 20
8x Inf. Sq 400
7 poweraxe 70
5x flamer 25
8x AC 80
3x HW Sq. 120
FAST
Vendetta 130
Hellhound 130
HEAVY
LRBT 150
Lascannon 15
Manticore 160
TOTALT 1950
Jag vill ju bara bada tunna och dricka öl...
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Re: Summerfight: så blev min lista.
Borde blobben inte viljat ha haft några krak grenades?
Re: Summerfight: så blev min lista.
Har inte haft användning för dom hittills, men det hade ju varit en idé när jag ändå hade 15p över... Jaja, ce la vie!Blom skrev:Borde blobben inte viljat ha haft några krak grenades?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Re: Summerfight: så blev min lista.
jag har 2 kannons för 40p. Tryckfelsnisse var framme...Kimich skrev:Väldigt intressant lista, kan nog gå bra.
Varför P axe på commisaren och inte fist? poäng fråga kanske. Det luktar väldigt mkt stor ig blob, hur stor kommer den bli om man får fråga?
Kostar 2 kannons bara 20p? sjukt billigt i så fall.
Tackar!Lycka till i banjoland
@ooan: Bajs.
@Per: Bajs på dig.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Re: Summerfight: så blev min lista.
Kul lista om än tråkig men värst är nog att det känns helt fluffbrutet men ork/IG lista.
Re: Summerfight: så blev min lista.
inget fluff brutet där inte, det finns ju massa olika sorts IG, alla är inte snälla 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Re: Summerfight: så blev min lista.
Väldigt sant, men ändå det skär i IG hjärtat till och med CSM hade varit lättare att smälta 
-
Silversixx
- Inlägg: 1153
- Blev medlem: 09 okt 2008, 15:14
Re: Summerfight: så blev min lista.
speedfreek skrev:Och jag känner mig förolämpad...
-
Desertlord
- Inlägg: 696
- Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
- Ort: Norrköping
Re: Summerfight: så blev min lista.
Tycker att det är en bra och fluffig lista.
Det bästa av två världar liksom.
/F
Det bästa av två världar liksom.
/F
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0