@Fenris. Jag tycker du skriver en del bra saker, men när du skriver så aggressivt så tar folk illa vid sig istället för att lyssna på det vettiga. Jag har kikat på dina kommentarer i den här tråden för att exemplifiera. Det är mina åsikter men jag tror att andra kan hålla med mig. Se inte detta som ett påhopp utan ett sätt att få dig att förstå var etikettnivån ligger så vi kan få glädje av dina bra idéer.
Helt ok, imho, din åsikt, starkt uttryckt, men utan personangrepp.Fenris skrev:Target lock är inte speciellt prisvärt eftersom man ändå måste välja ut bägge målen innan man avfyrar några skott, men jag får erkänna att jag blandade ihop den med targetting array som är ännu värdelösare.
Det här är ett personangrepp, lägg ner sån't så kanske folk lyssnar på den konstruktiva kritik som faktiskt finns i dina inlägg.Fenris skrev:När resten av armén verkade valda av en slumpgenerator, så antog jag det värsta.
Är bara otrevligt, låt bara bli sån't.Fenris skrev:Var det där ett trollförslag?
Kan du istället skriva "jag förstår inte riktigt uppgraderingar på Shas'El, vill du hålla honom billig förslår jag BSF istället för drönarna". (eller liknande)Fenris skrev:Shas'el har skumma meningslösa uppgraderingar, och tänkte du ta honom så billig som möjligt skit i drönarna och ta ett par mörkerglasögon istället.
prova istället "På bara 6 man tycker jag att Ld8 och ralla under hälften inte gör så mycket nytta, då de är så lätta att döda hur som, håll dem billiga istället".Fenris skrev:Varför har du en shas'ui med bonding knife, det är helt bortkastade poäng, såvida du inte tycker shas'uin är värd sin bättre statline, men bonding knife är poäng i sjön.
Helt ok kommentar.Fenris skrev:Varför har du team leader i dina broadsides,
Är däremot rätt otrevligt, speciellt om palmer är lite ny till spelet och inte har hunnit lära sig vad som är bra (jag har ingen aning).Fenris skrev:försöker du kasta bort poäng
Fullt motiverad fråga, jag undrar också.Fenris skrev:Vilken armé hade du tänkt alliera med?