Arrangören bryr sig inte om anmälningsavgiften för dom som hoppar av innan det är chill.. tråkigt att se folk inte komma men självklart behöver dom då inte betala nu när detta är en relativt liten turnering som inte växt till sig riktigt än^^
Själv säger jag som ni att nej listorna var inte riktigt internet listor men rätt elaka ja
Det mister Bulgrim menar med random tau grejs är att han har en inte alls ostig lista och kommer nog inte beröva någon från top platser direkt.. jag vet även att han har en del att fixa med familj och är med just nu för att få fler deltagare mer så om ni är okej med det så ger jag han bara minus på plats för inte upplagd lista..
Min kompis Mathias arvidsson kommer spela vanilla marines och är ny spelare han kommer ha med en inte heller särskillt ostig lista så ni behöver nog inte oroa er för att han ska komma och piska upp er heller^^ så han kommer också att få minus på plats bara men inte strykas.
Min kompis Petter bengtson är trots blodängel spelare heller inte särskillt erfaren spelare men han kommer spela en inte heller allt för elak lista då det är det klimat vi är vana vid att bygga från
Angående squigoths NEJ dom får inte runa efter att lootas snapfirat i^^
Jag är väldigt taggad inför turrneringen och hoppas verkligen ni som är kvar kommer nu och bidrar till en trevlig stämmning
Ni som inte kommer får jag önska en godjul och trevlig fortsättning iaf