DefCon

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

PatrikW
Inlägg: 138
Blev medlem: 28 aug 2009, 12:35

Re: DefCon

Inlägg av PatrikW »

Skulle gissa på strax under en kilometer däremellan om jag inte minns helt fel.


Land_Raider
Inlägg: 493
Blev medlem: 15 okt 2008, 07:07
Ort: Malmö

Re: DefCon

Inlägg av Land_Raider »

Perfa då blir det tåget då, bokar inte ännu då jag bara är reserv för tillfället.
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: DefCon

Inlägg av xdanskx »

på förekommer anledning så postar jag målningskriterier o dyl.

målningspoäng: max 15.

en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng

det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.

helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: DefCon

Inlägg av xdanskx »

Anmälda just nu:

1. Oscar Arnell, Inferno Strängnäs
2. Jony Kaijankoski, Inferno
3. Markus Meldo, Inferno
4. Niklas Grammenis, Inferno
5. Joachim Åhs, Inferno
6. Magnus Wendel, OST
7. Pär Nordlund, Gast
8. Stefan Eneman, RT
9. Dennis Palmkvist, HFF
10. David Bilker, ESS
11. Henrik Lampén, Rogue Trader
12. David Gustafsson, LBK
13. Mattias Englund, Rogue Trader
14. Rasmus Berglöf, Rogue Trader
15. Jimmy Hesselberg, RT
16. Theo Svensson, Oberoende och fri
17. Björn Svanholm, rogue trader
18. Daniel Hesselberg, Roguetrader
19. Johan Lindqvist, ESS
20. Simon Bardh, ESS
21. Erik Malm, NROK
22. Markus Fridolfsson, nrok
23. Andy Kjellner, DMF
24. Per Ps Svensson, LBK
25. Hamza Licina, DMF
26. Daniel Leidermark, LBK
27. Jesper Unander-Scharin, Roguetrader
28. Anders Erestam, Ylva
29. Joakim Rapp, Rogue Trader
30. Fredrik Eriksson, RT
31. Andreas cadelin, LBK
32. Stefan Fällström, Dalcon
33. Joakim Blom, NROK
34. Jon Hallin, Ylva
35. Olof Esters, RT, Ylva
36. Fredrik Landelius, Ylva
37. Stefan Hedström, LBK
38. Per Malmberg, Ingen
39. Per Ström, Ylva
40. Karl-Johan Walander, ingen
==================================
41. Christofer Andersson, ingen
42. Richard Petersson, -
43. Christoffer Hellberg, RT
44. Dag Samuelsson, DMF
45. Tommy Nilsson, 4G
46. Martin Karlsson, OST
47. Roger Ringius, GOB
48. Ola Moraeus, GOB
49. Jakob Friedrichsen, Nrok
50. Oscar Knutsson, Little brother Kevin 2010
51. Mats Weingård, Dalcon
52. Erik Ivarsgård, Dalcon
53. Pierre Ohlsson, LBK
54. Christoffer Nilsson, DMF
55. Andreas Salomonsson, RogueTrader
56. Christoffer Gunnarsson, Ingen
57. Kasper Ornstein Mecklenburg, DMF
58. Jens Varga, DMF

de som inte är på platserna 1-40 är just nu placerade på reservlistan.
det finns en god chans att vi kommer ta emot fler än 40 personer i turneringen, det beror på hur många bord de andra spelen behöver..
Senast redigerad av 1 xdanskx, redigerad totalt 12 gånger.
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

ZimmeZitron
Inlägg: 120
Blev medlem: 09 okt 2008, 20:44

Re: DefCon

Inlägg av ZimmeZitron »

xdanskx skrev:på förekommer anledning så postar jag målningskriterier o dyl.

målningspoäng: max 15.

en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng

det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.

helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
Är det best painted-tävling som vanligt? Det brukar alltid vara kul att kika lite på de snyggaste arméerna...
"When a player is the best in his position in the world and doesn’t play for Real Madrid, you have to consider it a waste."

- Sergio Ramos

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: DefCon

Inlägg av xdanskx »

ZimmeZitron skrev:
xdanskx skrev:på förekommer anledning så postar jag målningskriterier o dyl.

målningspoäng: max 15.

en standard tabletopmålad armé kommer få 13 poäng

det förväntas att alla arméer som ställer upp skall kunna få 13 poäng, dvs lägsta standard är tabletop.

helt omålade/bara grundsprayade modeller får inte användas.
Är det best painted-tävling som vanligt? Det brukar alltid vara kul att kika lite på de snyggaste arméerna...
japp det är det
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: DefCon

Inlägg av Jocke Rapp »

Faktiska förslag till uppdragen: Höj VP för objektiven i uppdrag 3-5 med 150 poäng styck. Och sätt en maxgräns på hur många VP man kan få från missions till 1200.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: DefCon

Inlägg av Blom »

Får fixa en Jedi modell så jag Auto vinner mot Star wars Tua, ifall dem ska spelas och jag möter dem :D
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: DefCon

Inlägg av speedfreek »

Tue stavar sitt namn med e och han spelar oftast DH...

Skriv svar