Top 3 lincon 2012?
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Top 3 lincon 2012?
Glöm inte bort alla emigrerade Warhammerspelare... Det är många som slår gamla 40k rävar/toppspelare gång på gång under senaste året med sämre armelistor. Det märks att listbyggandet bland dem kanske inte är på samma ostnivå än.
Det som talar mot det är alltså att förmodligen kommer de flesta av dem spela på LinCon med mjukare listor och svagare codexar... Så i nästan okompat klimat där så blir det kanske lite tufft.
Men det är intressant att på mindre än ett år så är de flesta med i toppen på turneringar
Så jag håller tummarna för alla som bytt armborstet mot en melta.
Det som talar mot det är alltså att förmodligen kommer de flesta av dem spela på LinCon med mjukare listor och svagare codexar... Så i nästan okompat klimat där så blir det kanske lite tufft.
Men det är intressant att på mindre än ett år så är de flesta med i toppen på turneringar
Så jag håller tummarna för alla som bytt armborstet mot en melta.
Senast redigerad av 1 benmannen, redigerad totalt 11 gånger.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Re: Top 3 lincon 2012?
Jag tror inte på mig själv som 1a. Möter jag paladiner eller leidermarks nids är jag soppad från 1a. Tror åxå min 2 komp ligger mig i fatet. Tror Hylander skjutit sig i foten med 3 i komp. Jag gissar....
David
Cadelin
Papa D
David
Cadelin
Papa D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Re: Top 3 lincon 2012?
Klart man skall tro på sig själv!
1. Moi!
2. Anders Erestam
3. Jocke Rapp
Vissa tippar på säkra kort, vissa på känsla och några på vad de hoppas på. Jag vet.
1. Moi!
2. Anders Erestam
3. Jocke Rapp
Vissa tippar på säkra kort, vissa på känsla och några på vad de hoppas på. Jag vet.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- speedfreek
- Inlägg: 6927
- Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
- Ort: Göteborg
Re: Top 3 lincon 2012?
Bästkusten med ett rättstavat namn i topp!
Re: Top 3 lincon 2012?
Yupp... min spåkula sa Pär. Så man vet ju aldrig.....speedfreek skrev:Bästkusten med ett rättstavat namn i topp!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Re: Top 3 lincon 2012?
Det betyder ju bara att din spåkula inte heller kan stava. Det finns ju 3st Per.S 
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: Top 3 lincon 2012?
Chansar på det här:
1. Doktor Leidermark
2. D. Gustafvfvsson
3. Håcke Karlsson
1. Doktor Leidermark
2. D. Gustafvfvsson
3. Håcke Karlsson
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham