Top 3 lincon 2012?

Turneringar i Linköping

Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Top 3 lincon 2012?

Inlägg av LillePer »

1. Pappa D
2. Hyll-Anders
3. Per Nordlund

Mer idéer ?

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Sv: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av speedfreek »

Lär dig stava, sopa!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av LillePer »

Jag vet hur man stavar rätt ;)

benmannen
Inlägg: 1315
Blev medlem: 20 jun 2010, 10:11

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av benmannen »

Glöm inte bort alla emigrerade Warhammerspelare... Det är många som slår gamla 40k rävar/toppspelare gång på gång under senaste året med sämre armelistor. Det märks att listbyggandet bland dem kanske inte är på samma ostnivå än.

Det som talar mot det är alltså att förmodligen kommer de flesta av dem spela på LinCon med mjukare listor och svagare codexar... Så i nästan okompat klimat där så blir det kanske lite tufft.

Men det är intressant att på mindre än ett år så är de flesta med i toppen på turneringar :)

Så jag håller tummarna för alla som bytt armborstet mot en melta.
Senast redigerad av 1 benmannen, redigerad totalt 11 gånger.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av Papa D »

Jag tror inte på mig själv som 1a. Möter jag paladiner eller leidermarks nids är jag soppad från 1a. Tror åxå min 2 komp ligger mig i fatet. Tror Hylander skjutit sig i foten med 3 i komp. Jag gissar....

David
Cadelin
Papa D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av Hylander »

Klart man skall tro på sig själv!

1. Moi!
2. Anders Erestam
3. Jocke Rapp

Vissa tippar på säkra kort, vissa på känsla och några på vad de hoppas på. Jag vet.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av speedfreek »

Bästkusten med ett rättstavat namn i topp!

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av Hylander »

speedfreek skrev:Bästkusten med ett rättstavat namn i topp!
Yupp... min spåkula sa Pär. Så man vet ju aldrig.....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av LillePer »

Det betyder ju bara att din spåkula inte heller kan stava. Det finns ju 3st Per.S ;)

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Top 3 lincon 2012?

Inlägg av Gonka Koff »

Chansar på det här:

1. Doktor Leidermark
2. D. Gustafvfvsson
3. Håcke Karlsson
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar