jag är faktiskt ännu långsammare.Iambroborn skrev:Imponerad av hur snabbt det går undan med trevligt resultat
Jag är långsammast i västsveriga på att måla klart armeér så bör ta lite lärdom där
Även jag kan ställa mig i den ringhörnan. Också väldigt imponerad av resultatet och hastigheten!MITTZ skrev:jag är faktiskt ännu långsammare.Iambroborn skrev:Imponerad av hur snabbt det går undan med trevligt resultat
Jag är långsammast i västsveriga på att måla klart armeér så bör ta lite lärdom där
Men kul att det finns folk som är snabba och duktiga som kan hålla liv i sina målartrådar och i min vardag!
heja heja det blir superbra!
Tackar tackar Lottomannen, MITTZ, och Iambroborn... det är riktigt kul att måla igen, och att ha en tråd här hjälper till. Fast speciellt snabb är jag inte.Lottomannen skrev:Även jag kan ställa mig i den ringhörnan. Också väldigt imponerad av resultatet och hastigheten!MITTZ skrev:jag är faktiskt ännu långsammare.Iambroborn skrev:Imponerad av hur snabbt det går undan med trevligt resultat
Men kul att det finns folk som är snabba och duktiga som kan hålla liv i sina målartrådar och i min vardag!
heja heja det blir superbra!

Det blev ett lite för långt uppehåll på grund av jobb och studier... men nu skall det bli bättring.Uhnis skrev:Länge sedan de uppdaterades här , hur går det med dina insekter?