Alla ni som har skött era bloggar mycket bättre än jag självhar inspirerat mig att ta mig i kragen vad det gäller min egen arméblogg.
Tyvärr är jag ungefär lika produktiv som en gråsten för tillfället. Hoppas ni kan hjälpa mig att få ändan ur vagnen lite!
Det här är det jag har igång för tillfället.
1.

Fuegan, proxxade honom några ggr i slutet av 5 ed och han strandade på målarbordet strax efter 6e släpptes.
2. jag började måla upp en andra enhet DAs också nån gång mot slutet av 5e för, "DAs kan man ju inte få för många av" Tydligen kunde man det.
3. har alltid gillat warp spiders och hade planer på två stora enheter med var sin exarch. Sen kom nya eldarcodexen o spindlarna blev för bra och PW med bara S3 är inte så hett. Så modellen är lite snett på det.

Färdigslipad för sin portal.
4. Här är ett av mina nyare projekt. Som sagt, Eldar känns lite för bra så jag ville alliera in lite bös som för det första var roligt att måla och fixa iordning. O så skulle det inte vara för bra. Jag har en plan hur jag skall spela kombinationen men låt mig säga så här: Det är osäkert om det ens kommer funka i subjektivkompat =)

och så här långt har jag kommit med resten. Varför är det så mycket roligare att göra första modellen jämfört med den 10e?
forts. följer.....