Målat på en del. Har en färdig squad minus sergant och snart är Chapter Mastern färdig. Dredd himself med blixt och dunder! Tänkte försöka måla massor nu under helgen och handla en airbrush när lönen kommer. Då ska det målas dreads och Quinn-skepp!



Var tanken först men tror de hade tappat Raukaan- känslan helt då. Kunde inte med att inte använda bitzen som kom med när jag köpte pojkarna. Fanns GW och FW upgrades till alla modellerFlogger skrev:Du borde ha dreddhuvuden på hela armén faktiskt. Alla är judges
Tog en kik på BL. Du har rätt såklart. Får välja fler modeller med helhjälmar så man får med den röda markeringen tydligare. Srn såg jag att armbågsskydden borde vara i samma gröna som knäna. Det borde hjälpaNaz87 skrev:Bikern är stört cool. Pojkarna är också snygga men känns lite förmycket black legion.
Ja, själv får jag rysningar vid kommentarer som -squeal like a pig, hog boy! Inte så coolt men jävligt läskigt...Iambroborn skrev:De är ju liiite coolare än några rednecks dock
Håller med dig!Nurgle skrev:Sjukt nice tidsfördriv till film. Älskar när det bara svämmar över av testosteron, hårda miner, våld och blod!
--
Jäkligt snyggt blir det. Gillar rubbet, speciellt domare, juryn & bödeln himself. Frågan är om du ska göra judge death och familjen också som Necrons respektive Chaos?
Objektiv?Ismeno skrev:Bikerkillen är grym!
Du måste hitta på ett sätt att klämma in sådana här gamla godingar också;