All is dust...
Re: All is dust...
Kärran Ser ut som när min sambo har försovit sig och är på väg till jobbet i bilen .. Bra jobbat flogger!
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Re: All is dust...
Denkan skrev:Kärran Ser ut som när min sambo har försovit sig och är på väg till jobbet i bilen .. Bra jobbat flogger!
Tack Denkan!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: All is dust...
speaking of, något sagt om när flabbergast blir av? Vill spela turneringar men det är inte så bara att komma iväg. Kommer missa fantasia, igen, för att jag jobbar den helgen så håller tummarna för att flabbergast är på en bra helg åtminstone 
Re: All is dust...
Boka in helgen 7e december för då är det SM i jönköpingNeth_Oni skrev:speaking of, något sagt om när flabbergast blir av? Vill spela turneringar men det är inte så bara att komma iväg. Kommer missa fantasia, igen, för att jag jobbar den helgen så håller tummarna för att flabbergast är på en bra helg åtminstone
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: All is dust...
Vsk/ttt samt SM har jag avlagt semester för 
Men alla andra turneringar, där är problemet... Inte nog med att allt är långt bort så har jag även ett jobb med mycket helg och ofta fel helg verkar det som
Men alla andra turneringar, där är problemet... Inte nog med att allt är långt bort så har jag även ett jobb med mycket helg och ofta fel helg verkar det som
Re: All is dust...
Din Termo med "riddarhjälm" vinner mitt pris för coolast terminator of all tiem! 
Re: All is dust...
Ett tips Flogger är att bygga highlights i omgångar med washes i mellan, det gör så att drybrushningen inte syns lika tydligt.
Jag har målat mina demoner nyligen med en hel del drybrush och jag hatar när man får det "grynigt".
Ett annat tips är att drybrusha med svamp (foam) det finns små pinnar med lite svamp längst ut på panduro, jag har byggt upp min målarteknik runt det och jag ska va ärlig och säga att jag älskar de små pinnarna.
De funkar både till att "dabba" på smuts, blood, lera etc OCH att drybrusha med, speciellt fordon.
Bra jobbat och ser fram emot att se mer.
Jag har målat mina demoner nyligen med en hel del drybrush och jag hatar när man får det "grynigt".
Ett annat tips är att drybrusha med svamp (foam) det finns små pinnar med lite svamp längst ut på panduro, jag har byggt upp min målarteknik runt det och jag ska va ärlig och säga att jag älskar de små pinnarna.
De funkar både till att "dabba" på smuts, blood, lera etc OCH att drybrusha med, speciellt fordon.
Bra jobbat och ser fram emot att se mer.
Re: All is dust...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: All is dust...
Fick hem bitar till fler! Efter jag limmat ihop 9 fiends till DeffCon kände jag att jag kunde limma ihop dessa med 

Fick även hem 10st combi-plasmor och 10st combi-meltor. Vet inte vilka de ska ha än, kanske magneter dem, men jobbigt att magneta händer tycker jag, så himla smått.
En lite sorceror jag fick av Röde är också limmad och blivit magnetad på sin bas

Fick även hem 10st combi-plasmor och 10st combi-meltor. Vet inte vilka de ska ha än, kanske magneter dem, men jobbigt att magneta händer tycker jag, så himla smått.
En lite sorceror jag fick av Röde är också limmad och blivit magnetad på sin bas
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: All is dust...
Limma fast combi-vapnen i armarna, magneta armarna. Works for me.
Ser fram emot att se de där tunga herrarna i spel.
Ser fram emot att se de där tunga herrarna i spel.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
