Pipkin skrev:Great minds...!
Beställde du hela titanen på en gång, med armar och huvud, eller började du med kroppen?
Har du något tillfälle under överskådlig framtid att använda titanen vid? Någon planerad apocalypse eller så?
OT: Så verkar det börja bli betydligt vanligare med Titaner. Man kanske skulle dra ihop ett Titanicus ala Adepticon på något konvent

Jag beställde hela på en gång, tog "standardtitanen" med belicosas och laser blasters. Jag såg att de visat en power fist och sunfire plasma som ser otroligt häftiga ut men de ska väl finnas att köpa på nästa weekender och är väl sedan någon månad bort innan man kan beställa de. Huvudet de visade är jag inte lika sugen på. Man kan ju vänta hur länge som helst på att nya grejer ska släppas så jag tog standardgrejerna till den nu men hade tänkt göra allt utbytbart så jag kan uppgradera den när nya grejer kommer. Den där power fisten kommer jag att ha svårt att motstå även om jag helst undviker att tänka på vad den kommer att kosta...
Har ingen apocalypse planerad, vet inte ens om det brukar spelas här i umeå, utan den här är mest en hobbygrej. Blir det något sådant arrangemang där jag får ha med en warlord så skulle det ju vara kul att prova den på spelplanen naturligtvis.
Tycker helt klart det låter som en kul grej med ett titankonvent! Då skulle man spela i en gympasal och använda hela golvet som plan så man verkligen får använda räckvidden på grejerna, helt enkelt epic i 28mm skala

Skulle vara kul att spela med framförallt en massa titaner men även tusentals poäng i supportenheter på respektive sida och självklart några primarchs. Isstvan, någon?