Gjorde en lite Fire Dragon inspirerad wraithlord, en sk Dragon Lord för oss som gillar Jackie Chan
Alla vapnen är magnetiserade och går att byta. Höftskynket är två smala för att likna de som Fire Dragons har och jag valde att göra en yxa istället för svärd för att göra en koppling till Fuegan. Några detaljer på yxan är inte klara än och jag är lite osäker på om jag vill ha den lilla flamman som knyter samman yxhuvudet med skaftet. Jag kände att jag var tvungen att ändra hjälmen också för att det skulle hända något med figuren.
Så nu till min fråga och önskan om lite feedback. Jag testade att göra en "plym" bak på huvudet som ska likna den som Fire Dragon Exarchen har, men jag tycker att Wraith Lorden får lite tupp varning. Funkar det med denna bak på huvudet eller ska jag göra "plymen" slät istället som den som de vanliga Fire Dragon-nissarna har (med en lång rad gem stones som följer hjälmformen)?
Edit: Det är fortfarande lite slipning kvar på bla plymen innan jag är nöjd, om ni undrar över ojämnheterna.