Nya flyers i juni

Har du hört det senaste från GW?
daskad

Re: Nya flyers i juni

Inlägg av daskad »

Finns stormtalon med i något codex?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

SMs humla var helt fantastiskt ful!
Tur att Necrons bananbåt var likadan som bilderna och att orkflyget var hur fräckt som helst.
Kanske får blir dubbla Storm Ravens nästa stora turnering...

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

daskad skrev:Finns stormtalon med i något codex?
Ingen aning, men skulle inte tro det. Ork- flygarna finns som bekant inte med i Ork codexen. Är med största sannolikhet med officiella regler till dem i WD.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Är jag den enda som gillade utseendet på SM-flyern? :) Som skrivits innan så ser den verkligen ut som om den är tillverkad med samma estetik som en dreadnought. Me like
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

PatrikW

Inlägg av PatrikW »

Mutt skrev:Stormtalons ser ut att kunna bli riktigt tuffa dreadnoughts. Kan även läsas som att de ser ut som flygande dreadnoughts.
Som dreadknight cockpit kanske?

Tist

Inlägg av Tist »

Stormtalon ser ut som en leksak...mer än vanligt. :/ hade varit snyggare om den inte hade haft megabössan allan under nosen. :/
"Monochrome und minimal!"

...und Fluffmongo!

daskad

Inlägg av daskad »

Verkar som det bara är jag som gillar hur stormtalon ser ut! Kommer lätt ha med sånna i min armé om jag någonsin spelar snälla mesiga mariner!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Gibber
Kontakt:

Inlägg av Gibber »

Tist skrev:Stormtalon ser ut som en leksak...mer än vanligt. :/ hade varit snyggare om den inte hade haft megabössan allan under nosen. :/
+1 på AS-cannon under nosen... ser helt vansinnigt ut. Hade nästan sett flygduglig ut utan den.
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/

Halvar

Inlägg av Halvar »

necronbåten hade lite för platt nos på cockpit annars var den snygg, har inte bestämt om jag gillar den lilla "glipan" på vingarna än bara, ser ut som lite dålig aerodynamik. orkplanet var snyggt och såg karaktäristiskt ut.
sm legoklossen såg förjävligt ut. möter jag såna skulle jag försöka slå ut dem så fort som möjligt för att slippa se dem. som synd är verkar de vara väldigt optade med vapnen och eftersom det är space marine fordon är de antagligen billiga också så de kommer säkert förstöra ett bord nära dig.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Såhär blev SM-flygaren genast mycket bättre:
Bild
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Skriv svar