Du kanske ska svara på den här rätt viktiga fråganChaotic_Cheese skrev:Du får nog ta och sätta ett pris?
70% av nypris är ju lite otydligt.. är det GW i sverige? eller maelstrom?
70% av GW i sverige är ju typ dyrare än nytt på maelstrom... dock är det ju målat..
[säljes] crimson fists
Moderator: Katarsis
-
Claimh_Solais
Re: [säljes] crimson fists
-
the godfather
det billigaste sjävklart
är du intresserad?
är du intresserad?
-
Chaotic_Cheese
Sätt ett PRIS. Jag tycket det känns rätt flummigt att bara skriva 70% av ny pris.
Så som sagt bestämm ett pris så blir det nog lättare att hitta en köpare. Som det är nu måste ju en potentiell köpare räkna ut priset själv. Med tanke på hur många svar du har så funkar nog inte den strategin.
Så som sagt bestämm ett pris så blir det nog lättare att hitta en köpare. Som det är nu måste ju en potentiell köpare räkna ut priset själv. Med tanke på hur många svar du har så funkar nog inte den strategin.
-
the godfather
säg vad du vill ha så ger jag dig ett pris
-
Chaotic_Cheese
Jag tänkte ju mer att DU skulle sätta ett pris på det du vill sälja så att det blir lite tydligare för en ev köpare. Det var bara ett tips. Annonsen har ju legat uppe i över 2 månader så jag vill bara hjälpa lite
-
Claimh_Solais
Egentligen inte , men lägger ett bud på 400.-the godfather skrev:det billigaste sjävklart
är du intresserad?
armen ser ut att behöva en hel del fix för att se bra ut , ser även ut som en del modeller saknar delar så tycker inte den är värd mer för mig iaf
men om inget annat fick jag kanske igång budgivningen
-
Claimh_Solais
läs hela inläggetLillePer skrev:400? W00t
har TS inte satt ett utgångs pris så kan man lägga ett bud , det är så budgivning funkar
nu har folk något att utgå ifrån iaf
Fast han vill ju sälja till 70% av nypris, han har ju satt pris på grejorna.
-
Claimh_Solais
Vilket redan sagts är ett flummigt sätt att sätta pris på grejerlurräven skrev:Fast han vill ju sälja till 70% av nypris, han har ju satt pris på grejorna.
nu ska "köparen" gå in på tex maelstorm och lägga alla grejer i varukorgen , kolla valuta.se för att se pris i kronor
räkna ut vad 70% av det priset är , och då är frågan är det 70% minus eller plus?
är det alltså maelstorms pris minus 30% ?
rätt mycket jobb ,bara för att få reda på ett pris
och då är frågan , för 30% mer får jag en spliter ny armé som även är fraktfri vill jag köpa den här armén?
begagnat faktorn tycker jag iaf ska vara -50% minst
Sen är det så klart upp till säljaren vad han vill ha för sin armé och vad han tycker den är värd, men sätter man ett så luddigt pris så är det knivigt för "köparen" att nappa
som säljare bör man va tydlig vad man vill ha , annars är det bud som gäller där av mitt bud
skriver inte det för att va dryg utan för att hjälpa killen sälja armén
då han tydligen uppat tråden flera ggr utan resultat