Jo, jag upptäckte också att det finns lite problem med folk som heter samma sak. Grejen är att jag vet inte vem som är vem av dom två, dvs om det är ESS-Johan eller den andra som spelat på andra turneringar också.ZimmeZitron skrev:På Gothcon -08 tror jag det var två Johan Lindqvist med. ESS-Johan har nog fått några poäng för mycket han kom 50-55 plats någonstans istället för 28 som då borde vara den andra Johan L. Kan vara värt att kolla upp kanske.
Rankingen uppdaterad
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Rankingen uppdaterad
-
ZimmeZitron
ESS-Johan har spelat Sydcon och SSK -07 också så de stämmer.Jocke Rapp skrev:Jo, jag upptäckte också att det finns lite problem med folk som heter samma sak. Grejen är att jag vet inte vem som är vem av dom två, dvs om det är ESS-Johan eller den andra som spelat på andra turneringar också.ZimmeZitron skrev:På Gothcon -08 tror jag det var två Johan Lindqvist med. ESS-Johan har nog fått några poäng för mycket han kom 50-55 plats någonstans istället för 28 som då borde vara den andra Johan L. Kan vara värt att kolla upp kanske.
"When a player is the best in his position in the world and doesn’t play for Real Madrid, you have to consider it a waste."
- Sergio Ramos
- Sergio Ramos
Bra jobbat, kudos!Jocke Rapp skrev:Sådär, då var det uppdaterat med alla gamla turneringar som Anders samlat ihop. Det finns dock fortfarande inga lag- och dubbelturneringar.
Det är för tillfället ett litet fel på hur databasen räknar fram en spelares 6 bästa turneringar som jag hoppas fixa snart. Det är främst för Björn och Egges del som det innebär att de ligger några placeringar för lågt på Aktuell ranking.
Tyckte också det var lite konstigt att det skilde åt mellan aktuell och maraton, än så länge är det väl samma...
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
Insåg att det fanns en liten risk.Hylander skrev:Erkänn, Björn, att du redan visste att du skule bli etta
Men eftersom jag var den som tjatade mest om att ha med fjärde i rankingen tycker jag det är en viss poetisk ironi över att jag råkar/-de leda rankingen över femte.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
- speedfreek
Jag tycker det är roligt att Morgan ligger trea....
Och rättvisande att Jeppa och Anders har mer än det dubbla.
Och rättvisande att Jeppa och Anders har mer än det dubbla.
Fast i den ickefelaktiga rankingen har jag och Egge mer så då skiljer det inte dubbelt så mycket så det så.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen är återigen uppdaterad. Den här gången finns det lag- och dubbelturneringar med, samt att all ranking nu ska vara korrekt uträknad och fungera.
Dessutom har jag försökt att lägga in de flesta småsaker och information folk har frågat om, men det kommer mera.
Dessutom har jag försökt att lägga in de flesta småsaker och information folk har frågat om, men det kommer mera.
Jag tar tillbaka allt jag sagt angående att Lag-turneringar borde vara med i rankingen... Jeppa som ledare nu, vilket skämt ;P
tss.. du ledde bara för att jag inte hade 6 spelade tuneringar innan 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen är nu uppdaterad med senaste varbergsturneringen.