Summerfight 4-5/8 2012
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Summerfight 4-5/8 2012
Frågor rörande listformatet nu när det börjar närma sig inlämning:
1. Skall ens Warlord anges på armelistan eller får man nominerar denna inför varje fight ?
2. Skall ens Warlord trait kategori vara med på listan eller får man välja detta inför varje fight ?
3. Hur skall magin anges - skall man skriva sina ursprungspells och sedan få byta fritt eller skall man ange på listan ifall man tänkt byta och då till vad ?
1. Skall ens Warlord anges på armelistan eller får man nominerar denna inför varje fight ?
2. Skall ens Warlord trait kategori vara med på listan eller får man välja detta inför varje fight ?
3. Hur skall magin anges - skall man skriva sina ursprungspells och sedan få byta fritt eller skall man ange på listan ifall man tänkt byta och då till vad ?
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
- Styranimon
Ett litet WYSIWYG-problem:
Skulle folk tycka det var ok om man kom med en Hammernator utsmyckad som Sergeant, fast jag har Lightning Claws på sergeanten?
det är totalt 4 Hammernators och 1 Lightning Claw-nator.
Skulle folk tycka det var ok om man kom med en Hammernator utsmyckad som Sergeant, fast jag har Lightning Claws på sergeanten?
Summerfight 4-5/8 2012
Tycker jag tyvärr inte Simon
kan du inte köra din enda kokille som sergeant? Eller hade du ingen alls uppmålad? (Förövrigt är jag också väldigt intresserad av svaren på Richards frågor ovan)
- Styranimon
Ja, det var det jag menade, inte att jag ville att hammare skulle bli klo, bara om klomodellen kan vara sergeant istället för den utsmyckade hammarsergeanten 
Fel formulerat..
Fel formulerat..
-
patrik thoren
Nu är Putte äntligen hemma i svedala igen och märkar att jag får styra upp lite!
Ang Richards fågor så nominerar du din warlord i varje fight.
Warlord traits väljs inför varje fight precis som det står i regelboken sid...
Magin väljs och slås fram i början av varje fight precis som det står i regelboken sid...
Ang Simons fråga så om jag fattar det hela rätt så vill du köra med hammar/sköld termosar och en blixtklo och vill köra blixtklon som sgt fast en hammar/sköld är sgt?
Då är svaret JA!
SVFAQn och IA kommer ej att användas!
Ang Richards fågor så nominerar du din warlord i varje fight.
Warlord traits väljs inför varje fight precis som det står i regelboken sid...
Magin väljs och slås fram i början av varje fight precis som det står i regelboken sid...
Ang Simons fråga så om jag fattar det hela rätt så vill du köra med hammar/sköld termosar och en blixtklo och vill köra blixtklon som sgt fast en hammar/sköld är sgt?
Då är svaret JA!
SVFAQn och IA kommer ej att användas!
Tack för svaren Putte !
Då är det snart dags att sätta sista touchen på listan då
Då är det snart dags att sätta sista touchen på listan då
Richard Petersson
- Styranimon
Schyst! 
Tack så mycket!
Tack så mycket!
Summerfight 4-5/8 2012
Aja typ 600kr för en gubbe i onödan då... Får väl hitta på nått annat...
-
patrik thoren
Har jag pajat dagen för dig nu Per.....?
Summerfight 4-5/8 2012
Nja inte allra värst, slipper ju måla skiten. Menmen får spela något annat helt enkelt.