Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Babyrosa yxmördare...
The horror!
The horror!
Nu är äntligen de tre nya Wolf Guardsen klara till Summer Fight!
Fist och konvereterad Combi-Melta. Ersätter en gammal med metallvapen.
Combi-melta och Claw. Bägge magnetade. Och så en till, fast med bara högerarmen magnetad.
Fist och konvereterad Combi-Melta. Ersätter en gammal med metallvapen.
Combi-melta och Claw. Bägge magnetade. Och så en till, fast med bara högerarmen magnetad.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Målade upp en Claw till. Så att Scoutchampen kan ha klo om han vill. Eller om någon vill ha två klor...
Detaljstudie. Sådär nödvändig.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Håller på med denna rackaren:

Lite detaljer och sedan lite washes och glossning kvar

Lite detaljer och sedan lite washes och glossning kvar
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Väktaren: såg väldigt lovande ut. Själv är jag inte något fan av NMM, dock.
- Styranimon
Grymt häftig....defiler eller vad det är 
Flogger: riktigt (o)trevlig!
Får man fråga hur du får till den fina rostfärgen? Jag inspireras mycket av den här tråden och passar på att fråga lite för att lära mig.
Plague Hulk!Styranimon skrev:Grymt häftig....defiler eller vad det är
Spelar den som Soul Grinder på vissa turneringar och som Plague Hulk på de turneringar som tillåter IA
Basecoat: Scorched Brownfrigobben skrev:Flogger: riktigt (o)trevlig!Får man fråga hur du får till den fina rostfärgen? Jag inspireras mycket av den här tråden och passar på att fråga lite för att lära mig.
Stippling/Drybrush: Vermin Brown
Stippling: Fiery Orange
Devlan Mud Wash över allting. Sedan en drybrush med boltgun metal på "battle damage" ställen då. Sedan ytterligare en drybrush med mithril silver för att hightlighta det man drybrushat boltgun metall
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Riktigt snygg modell! Det enda jag inte är jätteförtjust i är färgen på ögat! Tror det hade varit snyggare att ha i någon annan färg än hans spya, men det kanske bara är jag ^^ fortsätt med det bra målandet 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!