Nu när det är två månader kvar kanske det kan vara på sin plats att bestämma poäng, restriktioner och uppdrag? Jag är sugen och kommer troligen att dra med mig en eller två kompisar.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det gör mig ont men jag måste avanmäla Richard Petersson.
TYDLIGEN hade jag lovat bort mig till någon dum resa till Prag istället för att leka med plastsoldater... fan alltså.
Nu MÅSTE jag ju dricka sjukt mycket öl istället, livet är hårt.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Tirumbar skrev:Det gör mig ont men jag måste avanmäla Richard Petersson.
TYDLIGEN hade jag lovat bort mig till någon dum resa till Prag istället för att leka med plastsoldater... fan alltså.
Nu MÅSTE jag ju dricka sjukt mycket öl istället, livet är hårt.
mickied skrev:Signa upp alla slan. Detta är årets happening!
Och uppenbart är det så mycket Årets Happening att det är stört omöjligt att få svar. Jag har lite svårt att anmäla mig till en turnering där jag inte vet förutsättningarna. Allt låter himla trevligt, men om man inte vet om det behöver målas nytt eller i övrigt fixas så är det svårt att "committa" som fotbollsspelarna säger...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
@Serpent Jag ber om ursäkt för fördröjningen i kommunikationen, jag vet att jag redan förklarat för dig i mail men gör det ännu en gång så att alla på forumet får koll. Att svar inte kom har berott på resor och lite annat.
Hur som helst kan jag säga att vi är fullt medvetna om att det är hög tid att publicera allt det du efterfrågar, vi hade hamnat lite i tunnelseende för att ordna all terräng. Vi kommer ta tag i detta inom kort!