Spelare söker lag.
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Spelare söker lag.
Lag "The best of what's left"!

jag tror det blir IG eller Chaos lite oklart i huvudet... kan även bli SM, skiver nog listan timmen innan inlämning... i vanlig ordning.Didi skrev:Alright boys, vad säger ni, har vi ett lag? Jag, Blom, Palmer o Bolter
Vad har vi att spela med? Jag kör Eldar, Bolter har Black templars, vad kan/vill ni andra spela?
O slutligen, vem vill var el capitan?
angende cap så får någon annan gärna vara det.
Woff
Jag spelar inte för att vinna men det händer ibland
Sorry att jag inte vart aktiv här på ett tag. Efter helg har jag eventullt fixat plats i ett stockholms lag men om det går i stöpet leder jag med glöjde lag:he best of what's left!
Jag spelar: GK, DE och Choas.
- bolterochkniv
Templars här som sagt. Är ogärna kapten, men tycker det är skoj att vara ombord!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Ta ett beslut så att de tre här vet om de skall leta vidare eller om du är med. Alltid bra att knyta ihop säcken direkt.Blom skrev:Sorry att jag inte vart aktiv här på ett tag. Efter helg har jag eventullt fixat plats i ett stockholms lag men om det går i stöpet leder jag med glöjde lag:he best of what's left!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Kan vi få ett besked Blom, då det finns en till intresserad, se tråd. Som Hylander säger, dags att knyta ihop säcken 
Om inte Blom kan/vill vara med i detta fina lag är jag såklart intresserad, men det tänkte jag var underförstått. Men lite tydlighet kan ju vara på plats på internätet.
- bolterochkniv
hur ligger landet?
Elias Österlund
Då tar jag ett beslut eftersom vi inte får besked från Blom.
Vi bildar ett lag bestående av mig, Palmer, Bolter och frigobben. Vad sägs om det?
Jag kan vara kapten, e förmodligen ganska kass på det, men om ingen annan känner sig manad. Känns detta ok så PMa mig era uppgifter så jag kan anmäla oss som ett lag. Sen kan vi ju diskutera vem som spelar vad.
Namnförslag:
Team leftovers
Da benchwarmers
eller nåt annat?
Vi bildar ett lag bestående av mig, Palmer, Bolter och frigobben. Vad sägs om det?
Jag kan vara kapten, e förmodligen ganska kass på det, men om ingen annan känner sig manad. Känns detta ok så PMa mig era uppgifter så jag kan anmäla oss som ett lag. Sen kan vi ju diskutera vem som spelar vad.
Namnförslag:
Team leftovers
Da benchwarmers
eller nåt annat?
- speedfreek