Spelare söker lag.

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Mortarion

Re: Spelare söker lag.

Inlägg av Mortarion »

Lag "The best of what's left"!
;)

Palmer

Inlägg av Palmer »

Didi skrev:Alright boys, vad säger ni, har vi ett lag? Jag, Blom, Palmer o Bolter
Vad har vi att spela med? Jag kör Eldar, Bolter har Black templars, vad kan/vill ni andra spela?
O slutligen, vem vill var el capitan?
jag tror det blir IG eller Chaos lite oklart i huvudet... kan även bli SM, skiver nog listan timmen innan inlämning... i vanlig ordning.
angende cap så får någon annan gärna vara det.

Woff
Jag spelar inte för att vinna men det händer ibland

Blom

Inlägg av Blom »

Sorry att jag inte vart aktiv här på ett tag. Efter helg har jag eventullt fixat plats i ett stockholms lag men om det går i stöpet leder jag med glöjde lag:he best of what's left!

Jag spelar: GK, DE och Choas.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
bolterochkniv

Inlägg av bolterochkniv »

Templars här som sagt. Är ogärna kapten, men tycker det är skoj att vara ombord!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Blom skrev:Sorry att jag inte vart aktiv här på ett tag. Efter helg har jag eventullt fixat plats i ett stockholms lag men om det går i stöpet leder jag med glöjde lag:he best of what's left!

Jag spelar: GK, DE och Choas.
Ta ett beslut så att de tre här vet om de skall leta vidare eller om du är med. Alltid bra att knyta ihop säcken direkt.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Didi

Inlägg av Didi »

Kan vi få ett besked Blom, då det finns en till intresserad, se tråd. Som Hylander säger, dags att knyta ihop säcken ;)

frigobben

Inlägg av frigobben »

Om inte Blom kan/vill vara med i detta fina lag är jag såklart intresserad, men det tänkte jag var underförstått. Men lite tydlighet kan ju vara på plats på internätet.

Användarvisningsbild
bolterochkniv

Inlägg av bolterochkniv »

hur ligger landet?
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Didi

Inlägg av Didi »

Då tar jag ett beslut eftersom vi inte får besked från Blom.

Vi bildar ett lag bestående av mig, Palmer, Bolter och frigobben. Vad sägs om det?

Jag kan vara kapten, e förmodligen ganska kass på det, men om ingen annan känner sig manad. Känns detta ok så PMa mig era uppgifter så jag kan anmäla oss som ett lag. Sen kan vi ju diskutera vem som spelar vad.

Namnförslag:
Team leftovers
Da benchwarmers

eller nåt annat?

Användarvisningsbild
speedfreek

Spelare söker lag.

Inlägg av speedfreek »

Didi for president!

Död åt Blom!

Skriv svar