Shadowgames 19-21 okt
Moderator: Tjarls
-
Desertlord
Re: Shadowgames 19-21 okt
Hej,
Topp.
Och tack alla för snabba svar.
Topp.
Och tack alla för snabba svar.
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Extra förstärkning från uppsala kom in till mailen nyss ^^ 2 nya anmälningar mottagna
Som jag skrev på Warseer så ser det ju jädrigt snyggt ut. Får man önska sig att få spela på Eldarbrädet? Och hur kommer ett eventuellt rymdvargsbräde att se ut? Sjukt sugen...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Desertlord
Är också intresserad men måste lite där hemma först om jag får leka
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0
Som det ser ut nu kommer man inte kunna välja bräde tyvärrSerpent skrev:Som jag skrev på Warseer så ser det ju jädrigt snyggt ut. Får man önska sig att få spela på Eldarbrädet? Och hur kommer ett eventuellt rymdvargsbräde att se ut? Sjukt sugen...
Blommor och chaklad! Och något tyst löfte om att ta hand om disk/barn/hund/dammsugning.Desertlord skrev:Är också intresserad men måste lite där hemma först om jag får leka
-
Desertlord
Förstod det.Tjarls skrev:Som det ser ut nu kommer man inte kunna välja bräde tyvärrSerpent skrev:Som jag skrev på Warseer så ser det ju jädrigt snyggt ut. Får man önska sig att få spela på Eldarbrädet? Och hur kommer ett eventuellt rymdvargsbräde att se ut? Sjukt sugen...![]()
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Desertlord