Du kan skriva upp mig och det kommer bli med Grey Knights
Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
Det låter toppen!
Visste att det var något som gick för lätt här...Röde skrev: Bulgrim ska måla arméer och bygga en spelplan till.
Ska jag göra en separat terrängtråd eller fyller jag bara på här?
Är det nått jag kan hjälpa till med? JAg har massa board liggande och drälls om vi behöver en botten osv...? Om hjälp behövs vråla så kanske jag hör:) Annars kan vi alltid vara hos oss och spela (Whiskey) och umgås (äta) och dylikt (jag vinner:))
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Fyll på här.Bulgrim skrev:Visste att det var något som gick för lätt här...Röde skrev: Bulgrim ska måla arméer och bygga en spelplan till.![]()
Ska jag göra en separat terrängtråd eller fyller jag bara på här?
Fick hem mina Scarabs igår. Nu är allt Necrons samlat. Bara Wraiths kvar att montera samt lite baser till Scarabs. Spyderns bas ska dekoreras med några Scarabs också...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Allt Necrons monterat och grundsprayat.
Såg bildbevis på att Ariochs Chaos finns. Fick MMS härom dagen. Väntar nu på att se bilderna i lite större format här i tråden.
Såg bildbevis på att Ariochs Chaos finns. Fick MMS härom dagen. Väntar nu på att se bilderna i lite större format här i tråden.
-
Mattias Moraeus
Snyggt Roger!
Fick äntligen lite gjort...
Tog Broodlorden från Space Hulk och satte på bas.

Och gjorde lite på basen

Fick äntligen lite gjort...
Tog Broodlorden från Space Hulk och satte på bas.

Och gjorde lite på basen

@ Mattias. Blir nog bra det där. Ska bli spännande att se med lite mer färg på.
Har grunsprayat och drybrushat två lager, samt börjat lägga på guld på min Hellbrute. Ska klura ut hur man gör för att lägga upp bilder här... och om jobbets dator tillåter sånt:)
Sen var det dålig planering, limmet tog slut när man väl fått tid att sätta sig...
Sen var det dålig planering, limmet tog slut när man väl fått tid att sätta sig...
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!