Codex: CSM rykten
Re: Codex: CSM rykten
Forgefiend och maulerfiend verkar vara en dualkit. Lite synd, då kommer jag känna att det är ett måste att införskaffa till den lilla allierade styrkan. Det är lite för roligt att magneta halvkluriga modeller.
Ja' än't bittä'!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag fick en kostig känsla av transformers möter Dinoriders möte Chaos. Coolt kommer det bli hur som 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Hela tanken med att posta länkarna till bilden istället för bilderna var att inte göra livet surt för de som surfar på mobilen...
Min lön kommer inte att vara långvarig den här månaden...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Haha precis så är det!DHettNeck skrev:Jag fick en kostig känsla av transformers möter Dinoriders möte Chaos. Coolt kommer det bli hur som
Maulerfiend är sexig! 
Tror itne att den delar kit dock!
DINORIDER!

Tror itne att den delar kit dock!
DINORIDER!

Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Men det gör livet lättare för dem som sitter vid datorn att slippa klicka på länkarNiklas skrev:Hela tanken med att posta länkarna till bilden istället för bilderna var att inte göra livet surt för de som surfar på mobilen...
En bild säger mer än 1000 kaniner
Och nu finns båda! (testade faktiskt att se bilderna på iphonen och de funkade finfint :p).imp skrev:Men det gör livet lättare för dem som sitter vid datorn att slippa klicka på länkarNiklas skrev:Hela tanken med att posta länkarna till bilden istället för bilderna var att inte göra livet surt för de som surfar på mobilen...
Maulerfienden såg OK ut. Resten var riktigt bedrövliga. Mycket 80-talsleksaker över dem.
Men skönt att man slipper spendera tid på att fixa till någon gammal Chaos-armé. Efter Dark Vengeance var jag lite orolig att de skulle släppa massa toksnygga saker till Chaos så att man fick ytterligare ett projekt.
Men skönt att man slipper spendera tid på att fixa till någon gammal Chaos-armé. Efter Dark Vengeance var jag lite orolig att de skulle släppa massa toksnygga saker till Chaos så att man fick ytterligare ett projekt.