Skyldig som Bildt!Tjarls skrev:har fått in en betalning markerad "MDEHLIN DROK" Någon som känner sig skyldig till detta?
Mvh Mikael Dehlin - Degerfors Rollspelsklubb
Det var så liten plats att skriva på, så det fick bli så
Moderator: Tjarls
Skyldig som Bildt!Tjarls skrev:har fått in en betalning markerad "MDEHLIN DROK" Någon som känner sig skyldig till detta?
mickied skrev:Skyldig som Bildt!Tjarls skrev:har fått in en betalning markerad "MDEHLIN DROK" Någon som känner sig skyldig till detta?
Mvh Mikael Dehlin - Degerfors Rollspelsklubb
Det var så liten plats att skriva på, så det fick bli så
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Svar jaDHettNeck skrev:Jag antar att det alltid delas ut exakt 20 poäng varje match?
Gött änna!Katarsis skrev:Jag håller med Serpent.
Ännu göttare!Tjarls skrev:Som av en händelse ska vi träffas ikväll så jag tar upp det så får vi se vad vi kommer fram till
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Får jag också förstöra din upplevelse?Serpent skrev:Gött änna!Katarsis skrev:Jag håller med Serpent.
Ännu göttare!Tjarls skrev:Som av en händelse ska vi träffas ikväll så jag tar upp det så får vi se vad vi kommer fram till
(Det här kan bli episkt. Frågan är bara hur många stockholmare som kommer att förstöra min upplevelse..?)