Lite nya saker från GW
Re: Lite nya saker från GW
Jag lirade aldrig gamla Talisman. Var det bra grejor?
Har haft många roliga timmar med den gamla versionen
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
Silversixx
Om du fortfarande är 11 år gammal.mindtrix skrev:Jag lirade aldrig gamla Talisman. Var det bra grejor?
Jag är faktiskt 14, nästanSilversixx skrev:Om du fortfarande är 11 år gammal.mindtrix skrev:Jag lirade aldrig gamla Talisman. Var det bra grejor?
-
Silversixx
Jag har alltid varit lillgammal. Det är det absolut första folk brukar tänka på när de hör mitt namn.imp skrev:Jag är faktiskt 14, nästanSilversixx skrev:Om du fortfarande är 11 år gammal.mindtrix skrev:Jag lirade aldrig gamla Talisman. Var det bra grejor?
Mindtrix, Talisman är väl säkert roligt om man spelar det de första två gångerna. Men precis som de flesta andra spel från åttiotalet som inte var "vuxna" så fanns det ett ton med konstiga effekter och saker som gjorde att spelet stannade helt upp i slutet och man bara satt och tragglade på i en evighet för att vänta på en vinnare. Visst kan det var kul om man är lite halvpackad och i goda vänners lag. Men eftersom jag helt slutat dricka och verkligen inte har vänner så är jag ju självklart negativ till spelet.
Silversixx? Nja, det får alltid mig att tänka på Silverback, alltså en gammal gorillaSilversixx skrev:...Jag har alltid varit lillgammal. Det är det absolut första folk brukar tänka på när de hör mitt namn...
Då var jag tydligen för gammal. Spelet har ju inget nostalgivärde för mig heller.
-
katzenjammer
Jag hade gärna köpt om den inte var så dyr. Gillar figurerna och om man ska måla för att få lite omväxling så är ju det perfekt.
Flesh is a design fault
Oj, retro.
Jag tyckte de var dyra när de kom i fempack för 75. Några av fantasyseten var fortfarande 10 för 75 och några var 8 för samma pris vid den tiden.
(om jag inte minns fullständigt galet)
Jag tyckte de var dyra när de kom i fempack för 75. Några av fantasyseten var fortfarande 10 för 75 och några var 8 för samma pris vid den tiden.
(om jag inte minns fullständigt galet)