Fel i listor
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Michael Carl
Re: Fel i listor
Fixat
Ni som märker att någon påpekar fel på era listor får gärna kontakta mig med en korrekt uppdaterad lista.
Ni som märker att någon påpekar fel på era listor får gärna kontakta mig med en korrekt uppdaterad lista.
ID: 45 kompar ett för mycket tror han har glömt räkna in cultist minus.
49 CSM
Demon Prinsen har inte mark of khorne och kan således inte ha yxan.
Demon Prinsen har inte mark of khorne och kan således inte ha yxan.
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Blodsänglar id: 46 specifierar inte psychic powers på libben och terminators är antingen 65pts för mycket eller missat att skriva ut utrustning (med tanke på poängen skulle jag tippa på 2 cyclones och 1 chainfist)
Demoner id: 35 är enheten med changeling 5pts billigare än de utan istället för dyrare och listan som den är nu är på 1497pts. Vet inte om kostnaden på WD sakerna stämmer men som det är nu så är listan på 1507pts med den korrekta kostnaden för changelings enhet
that's it för stunden, nu dags att sova
Demoner id: 35 är enheten med changeling 5pts billigare än de utan istället för dyrare och listan som den är nu är på 1497pts. Vet inte om kostnaden på WD sakerna stämmer men som det är nu så är listan på 1507pts med den korrekta kostnaden för changelings enhet
that's it för stunden, nu dags att sova
Meh, jag har glömt att jag inte behöver ge extra ccw till champions, de har ju redan...
4p handikapp...
4p handikapp...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Var hittar ni listorna? Var stod det att de kommit upp? Är jag blind nu igen?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Här finns dem.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Blodänglarna har cyclone + chainfist, libben har regelboks magier
Fel i listor
Var man tvungen att specificera regelbok eller codex magier? För jag ser iaf en BA lista som med största sannolikhet bara skrivit ut 2 codex magier men tänker spela med regelboken.