Har ingen riktig bra tie-breaker i en "okompad" turnering, så ni får dela på plats 17Serpent skrev:4G och Nörderi & Dekadens hamnade på samma poäng. Vad var tie-breaker?
Lagturnering Allhelgonahelgen (2-4/11) i Varberg (TOK 35)
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Michael Carl
Re: Lagturnering Allhelgonahelgen (2-4/11) i Varberg (TOK 35
Skönt att höra, för matchen mellan lagen vanns ju av de ostiga göteborgarna/örebroaren/norrlänningen.Zurken skrev:sten-sax-påse!Serpent skrev:Vad var tie-breaker?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Man går alltid efter tyranid vs eldar matchen jö!Serpent skrev:Skönt att höra, för matchen mellan lagen vanns ju av de ostiga göteborgarna/örebroaren/norrlänningen.Zurken skrev:sten-sax-påse!Serpent skrev:Vad var tie-breaker?
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
- The Gretchin
Ni råkade möjligtvis inte hitta en halsduk i "sovlokalerna" efter turneringen?
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Jo det tror jag. Skall kolla med de andra.The Gretchin skrev:Ni råkade möjligtvis inte hitta en halsduk i "sovlokalerna" efter turneringen?
Edit: Hur såg den ut?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- The Gretchin
Grå, fransar i slutet av båda ändar, 1,5m lång...
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Det var väl den halsduken den långhårige arrangören claimade..? 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Gosade med iafSerpent skrev:Det var väl den halsduken den långhårige arrangören claimade..?
En bild säger mer än 1000 kaniner
- The Gretchin
Mys...
Helmer Jonelid
Ni har möjligtvis inte hittat en Necron Overlord?
plockade ihop för att spela och kunde inte hitta den ena :S
Kom på att sista matchen mot blom så stod warlorden osynlig i en grå ruin hela matchen så det är inte omöjligt att han blev kvar där...
plockade ihop för att spela och kunde inte hitta den ena :S
Kom på att sista matchen mot blom så stod warlorden osynlig i en grå ruin hela matchen så det är inte omöjligt att han blev kvar där...
Jocke Rapp skrev:Shit vad jag inser mer och mer hur folk läser den här kompmallen som en bibel