Rankingen uppdaterad
Re: Rankingen uppdaterad
När uppdateras rankingen med NyCon och Shadow Games? Utifrån vad man kan läsa sig till på forumet ska det vara inskickat nu.
Rankingen uppdaterad
Kan man inte få fram alla matchningarna/machresultat så kan man räkna ut det för hand, borde inte ta mer än 1h.
Borde bara vara för den som sitter på inloggningsuppgifterna att ta fram den infon, bör väll vara Sven. Eller så kan nog en admin göra det om jag kommer ihåg systemet rätt.LillePer skrev:Kan man inte få fram alla matchningarna/machresultat så kan man räkna ut det för hand, borde inte ta mer än 1h.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Atlantis is coming for ya 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Gonka Koff
Jag har gjort en kupp och tog mig friheten att sortera den resultatlista som postades i Lincons resultattråd efter den enda tiebraker jag hade, dvs komp.
Kolla bifogad fil.
Jag har postat in detta till rankinganmälan.
Jag vet att detta kanske inte är helt korrekt, eftersom det tydligen fanns fler tiebrakers, men det tycker inte jag är så viktigt, ingen kommer få mindre poäng än vad de förtjänar, och de som får för mycket poäng, tja, jag tycker man kan se det som en kompensation för att de fått vänta såpass länge på sina poäng.
EDIT: Uppdaterat med Jonas Olsson på plats 34 istället för Jens Malmkvist
Kolla bifogad fil.
Jag har postat in detta till rankinganmälan.
Jag vet att detta kanske inte är helt korrekt, eftersom det tydligen fanns fler tiebrakers, men det tycker inte jag är så viktigt, ingen kommer få mindre poäng än vad de förtjänar, och de som får för mycket poäng, tja, jag tycker man kan se det som en kompensation för att de fått vänta såpass länge på sina poäng.
EDIT: Uppdaterat med Jonas Olsson på plats 34 istället för Jens Malmkvist
- Bilagor
-
- lincon.xlsx
- (12.69 KiB) Nerladdad 178 gånger
Senast redigerad av 1 Gonka Koff, redigerad totalt 16 gånger.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Gonka Koff
Inga kommentarer på detta? Hyllingar? Sågningar?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Rankingen uppdaterad
Hurra! Blir väl snuvad på första platsen på internetz men jag har ju en buckla att titta på istället.
(Nej men det ser skitbra ut, så länge det blir inrapporterad är jag nöjd)
//Per som just räknade ut att han ska ligga 4a (crazy...)
(Nej men det ser skitbra ut, så länge det blir inrapporterad är jag nöjd)
//Per som just räknade ut att han ska ligga 4a (crazy...)
Jag spelade istället för Jens Malmqvist (plats 34) som inte kunde vara med. Jonas Olsson, SO.