Rankingen uppdaterad
Re: Rankingen uppdaterad
Nu var det ju ett tag sen, men jag har för mig att Magnus Elmquist var arrangörsspelare. Kanske inte helt schysst att placera folk efter honom i sånt fall (om han ska vara med alls). Är inte helt säker på detta dock.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Alltså en spelare hit eller dit. det gör några poäng om han är plac 10+ ellerså. Skicka in resultaten någon gång och sluta hitta hårklyverier för att ta ännu mer tid. LillePer förtjänar sina rankingpoäng!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
+1Hylander skrev:LillePer förtjänar sina rankingpoäng!
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Är TOK35 (dvs pseudo-BSK) inrapporterat?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
misstänker MC gjort det. Jag kan kolla med honom.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Gonka Koff
Jag har en känsla av att allas vår älskade supernörd Rapp inte loggat in på sitt forum på ett bra tag.
Rocke Japp!!!!! Var är du??!!??

Rocke Japp!!!!! Var är du??!!??
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen uppdaterad
Jag är förstås här när du kallar, Mr Gonk! Även om det hade suttit fint med en frivillig som tog över den här sajten som ju mest är ett minnesmärke över ett fossil till figurspel... 
Jag har inte fått rapporten för pseudo-Bsk.
Jag har fått Henriks rapportförslag för LinGon, men eftersom det inte är en rapport från arrangören så vill jag antingen ha arrangörens godkännande eller ett brett koncensus innan jag lägger in den.
Jag har inte fått rapporten för pseudo-Bsk.
Jag har fått Henriks rapportförslag för LinGon, men eftersom det inte är en rapport från arrangören så vill jag antingen ha arrangörens godkännande eller ett brett koncensus innan jag lägger in den.
-
Gonka Koff
Wtf? Du finns!?! Hej påre!
Är Pelle i närheten eller?
Är Pelle i närheten eller?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Rankingen uppdaterad
Alltså, bara för att jag inte skriver så förbjuder det ju inte mig att läsa. Jag betalar fortfarande pengar för den här sajten och har investerat mer tid i den än min fru önskar var möjligt.