Boggalogg skrev:.Om det är ok för din bror, så. Vi misstänker väl lite att det är era föräldrar som betalar, så fribiljetten ligger kanske egentligen i deras plånbokStyranimon skrev:Simon Holm VÄS vill vara med!
Jag bara funderade, om min brorsa inte vill följa med, får jag ta hans fribiljett då?![]()
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
- Styranimon
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
Skulle vara kul att veta hur kompen kommer påverka...
Fick en riktigt rolig/fluffig/Squat:ig och dessutom riktigt bra idé ! Men tror den kommer kompa rätt hårt
Så det vore kul om man kan börja plannera hur man kommer vilja lägga sig kompmässigt.
Fick en riktigt rolig/fluffig/Squat:ig och dessutom riktigt bra idé ! Men tror den kommer kompa rätt hårt
Så det vore kul om man kan börja plannera hur man kommer vilja lägga sig kompmässigt.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Förhoppningsvis kommer det ett svar på det senast i helgen.Tirumbar skrev:Skulle vara kul att veta hur kompen kommer påverka...
NEEEEEEEEEEEJJJJ !
Kan ni sluta ha en roligt turnering på samma datum som ISM mässan !
Crap - ass - damnit -arghrgrhrgrgr ! (insert extreme nerd-rage)
Jag kommer nog inte kunna komma
Kan ni sluta ha en roligt turnering på samma datum som ISM mässan !
Crap - ass - damnit -arghrgrhrgrgr ! (insert extreme nerd-rage)
Jag kommer nog inte kunna komma
Richard Petersson
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Googlade ism mässa och fick upp någon sorts konfektyrmässa. Är det samma? Eller är jag obildad och borde veta vad denna mässa är för något?
Jag jobbar väldigt mycket med godis, ja det är världens största sötvarumässa som jag hoppade förra året för att vara med på GW... men nu iår kan jag inte hoppa den. Skit säger jag.LillePer skrev:Googlade ism mässa och fick upp någon sorts konfektyrmässa. Är det samma? Eller är jag obildad och borde veta vad denna mässa är för något?
Richard Petersson
Lugnt, Richard. Vi kan gå på Harrys och diskutera chokladrutor med personalen. Borde räknas som omvärldsbevakning.
Jag vill anmäla mig också!
Jag vill anmäla mig också!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Olof Svensson vill också vara med.
Har aldrig varit och lekt med M-Wolf så det e väl på tiden nu.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Ok, då stryker vi Richard, och lägger till 2 x Olof.
@ Svensson: Vill du bara skicka iväg ett mail med dina personuppgifter också, gärna med lite svar på om du kommer fredag/lördag och frukost och hela den biten. All info i första posten
@ Svensson: Vill du bara skicka iväg ett mail med dina personuppgifter också, gärna med lite svar på om du kommer fredag/lördag och frukost och hela den biten. All info i första posten
Du kommer inte ångra digrefabricated skrev:Olof Svensson vill också vara med.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.