SM 2012 - Officiella Informations- och anmälningstråden
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: SM 2012 - Officiella Informations- och anmälningstråden
Har fått i uppdrag att anmäla följande personer till SM öppna:
Hugo Calavia
Andrea Anselmi
Hugo Calavia
Andrea Anselmi
Välkomna!! Vad kul, nu börjar vi bli en liten samling!!
MvH
Daniel
MvH
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Går det ordna upphämtning på Stockholm C på fredagen?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Varför ingen hammer and anvil-deployment. Bästa deployen!
Varför kill points? Roligt med 6e att man inte behöver hålla tillbaka utan kan smaska på utan rädsla för KP eller VP eller annat 5eddigt trams!
Annars najs - kul att nån vågar ta med reliken om än moddad.
Varför kill points? Roligt med 6e att man inte behöver hålla tillbaka utan kan smaska på utan rädsla för KP eller VP eller annat 5eddigt trams!
Annars najs - kul att nån vågar ta med reliken om än moddad.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Hammer and anvil suger på turneringar. Då man ibland måste springa runte 4-5 bord för att komma till andra sidan...
Killpoints känns bra för att balansera upp MSU och dödstjärnor. Stjärnorna är rätt kass nu när de bara kan hålla ett objektiv, MSU med en miljon rhinos e trist att möta, samt att flygare äger upp skiten i brygga
.
Reliken kommer bli speciell att spela... Undrar om den e lätt att hålla med invisibility? Oo
Killpoints känns bra för att balansera upp MSU och dödstjärnor. Stjärnorna är rätt kass nu när de bara kan hålla ett objektiv, MSU med en miljon rhinos e trist att möta, samt att flygare äger upp skiten i brygga
Reliken kommer bli speciell att spela... Undrar om den e lätt att hålla med invisibility? Oo
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Daskad: Upphämtad för att sedan åka vart?
Till vandrahemmet tänkte jag, eller om det händer något annat roligt på fredagen! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Tror några kommer samlas för en öl på fredagen.
Vi kan säkert fix skjuts om du behöver det, vi ska ju åka fram och tillbaka ett par ggr med terräng och liknande.
/D
Vi kan säkert fix skjuts om du behöver det, vi ska ju åka fram och tillbaka ett par ggr med terräng och liknande.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Om man får vara med och dricka öl är jag gärna det
Jag återkommer med tid när jag anländer, tänkte boka biljett snart men lär bli runt 22.00, hoppas det inte blir för sent för er! (om ni tänkte dricka öl tidigare dvs). Jag kan kolla på tidigare tider men då blir det snabbt det dubbla priset
Jag återkommer med tid när jag anländer, tänkte boka biljett snart men lär bli runt 22.00, hoppas det inte blir för sent för er! (om ni tänkte dricka öl tidigare dvs). Jag kan kolla på tidigare tider men då blir det snabbt det dubbla priset
Felix "Daskad" Thuresson
Mattias Gunnarsson medelar att han inte kommer kunna delta pga arbete.
Mao - avanmäl Matte !
Mao - avanmäl Matte !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén