LillePer skrev:Känns som att det viktigaste man kan få ut av den här tråden är vikten av att kommunicera med sin motståndare vid bordet och inte bara slå sina tärningar i godan ro som man "alltid gör".
Detta kan inte sägas för många gånger.
Jag håller med, och tror också att det är så folk gör i allmänhet. Diskussioner som denna tror jag inte uppträtt alls om alla inte suttit framför sina datorer.
Sedan gillar ju folk att diskutera passionerat, och det är väl inget fel med det?
Hylander skrev:Kommunikation är såklart nyckel. Men jag skall fortfarande kasta tärningar på Emil, om han inte bjuder på malt förstås.
Klart som fan vi ska dricka Whiskey nästa turnering som vi är på båda två, problemet är väl att jag dricker för att fira att GAIS är historiskt dåliga och åkte
ur Allsvenskan medan du dricker för att glömma!
BLOODLETTERS Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga sakerhttps://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Hylander skrev:Kommunikation är såklart nyckel. Men jag skall fortfarande kasta tärningar på Emil, om han inte bjuder på malt förstås.
Klart som fan vi ska dricka Whiskey nästa turnering som vi är på båda två, problemet är väl att jag dricker för att fira att GAIS är historiskt dåliga och åkte
ur Allsvenskan medan du dricker för att glömma!
Så länge vi dricker så....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.