Ju fler som gör det, desto mer släpps väl igenom i kompen...? Eller?
Jag kanske bara svamlar, Nicke har skickat obehagliga sms igen
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Hur ska du få in 18 vendettor på 2000 poäng när du dessutom måste lägga poäng på minst 2 HQ och 4 troops? Och varje vendetta kostar 130 poäng?Trulsante skrev:Inte för att negga ner mig nu... men... 2 FoC möjliggör ju faktiskt listor med t.ex. 18 vendettor, eller typ 8 wolf lords, eller 18 nightscythes... Och inte för att snoopa i folks listor, men är det någon som tänker sig göra listor som dessa?
Fuska, såklart?Boggalogg skrev:Hur ska du få in 18 vendettor på 2000 poäng när du dessutom måste lägga poäng på minst 2 HQ och 4 troops? Och varje vendetta kostar 130 poäng?Trulsante skrev:Inte för att negga ner mig nu... men... 2 FoC möjliggör ju faktiskt listor med t.ex. 18 vendettor, eller typ 8 wolf lords, eller 18 nightscythes... Och inte för att snoopa i folks listor, men är det någon som tänker sig göra listor som dessa?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
refabricated skrev:Jag ska spela kompiskaos med fruktsalladslista, lite av varje.
Men att bygga lista med 2 foc e bara jobbigt. jag håller mig till en!
@ Jimmy och Hylander, jag har en halvflaska Laproiagh QC som jag tänkte dela med mig av.
Boggalogg skrev:Hur ska du få in 18 vendettor på 2000 poäng när du dessutom måste lägga poäng på minst 2 HQ och 4 troops? Och varje vendetta kostar 130 poäng?Trulsante skrev:Inte för att negga ner mig nu... men... 2 FoC möjliggör ju faktiskt listor med t.ex. 18 vendettor, eller typ 8 wolf lords, eller 18 nightscythes... Och inte för att snoopa i folks listor, men är det någon som tänker sig göra listor som dessa?