Har någon något förslag?
Var ska jag airbrusha
-
minipainterv
Var ska jag airbrusha
Jag vet inte var jag kan airbrusha, jag har mitt rum men vill inte att färg kommer över hela rummet. Vi kanske ska bygga en stuga i trädgården som jag skulle kunna airbrusha i men vill inte vänta i typ 2 år 
Har någon något förslag?
Har någon något förslag?
Re: Var ska jag airbrusha
Det far inte runt så mycket färg som man kan tro. Jag håller mig i en öllåda där jag skurit bort 1,5 sidor, och det fungerar utmärkt
Var ska jag airbrusha
Tror du oroar dig i onödan. Har inte ens en spraylåda, bara mitt målarbord och det funkar alldeles utmärkt.
jupp öl lådan funkar bra om man vill hålla sig på den säkra sidan. men så mycket färg kommer det inte att fara runt det är ganska så lungt, se bara till att vädra bra så blir det inga problem.
becon är ganska roligt.
Akta dig för rött!
Jag fick rosa diskbänk en gång och rosa strumpor i två veckor.
Jag fick rosa diskbänk en gång och rosa strumpor i två veckor.
Var ska jag airbrusha
Jag har två tidningar som underlag och det funkar bra. Kör du vallejo air så går det att få loss från det mesta.
som sagts ovan, måla på så länge du andvänder vattenbaserad figurfärg ala gw osv.
annars kan det gå illa
annars kan det gå illa
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
Var ska jag airbrusha
Lösningsmedlet till färgen är nog mer något som du bör tänka på. Vatten och liknande går ju bra vart som helst men sådant som luktar jävul kan ju skapa diverse hälsoproblem och lite missämja med de som du bor ihop med.
http://www.everythingairbrush.com/acata ... ctors.html
Billiga, enkla, håller det mesta dammet borta från dina luftvägar. AB-HS-E420 packas ihop rätt snabbt och får plats nästan varsomhelst.
Billiga, enkla, håller det mesta dammet borta från dina luftvägar. AB-HS-E420 packas ihop rätt snabbt och får plats nästan varsomhelst.
Jag kör min airbrush i köket under köksfläkten samt att jag kör på en gammal wellpappbotten som täcker spisen och upp på väggen bakom, aldrig haft några problem.