Jag hittade 4-5 Farseers och Warlocks i min Eldarskolåda. Vete fanken hur jag har lagt vantarna på dem men en av dem såg väldigt Sandman-ig ut så han fick det bli. Men spjutet var vänsterhänt och hans Shuriken Pistol var också vänsterhandad så jag fick kapa pistolen, fila bort handen och sätta fast den på högerhanden. Men det är i princip allt jag har gjort. Samt då gett honom ett Dark Eldarspjut från en Raider crew.
Jag limmade ihop 8 Firewarriors också. Lite fick jag gjort trots jul och allt Deras huvuden är fortfarande i händerna på Posten. Hoppas jag. Inte ett enda har dykt upp. De fick lite Kabalite Warriors spikar och knivblad här och där...
Bilagor
image.jpg (126.29 KiB) Visad 1412 gånger
image.jpg (114.79 KiB) Visad 1412 gånger
Senast redigerad av 1 benmannen, redigerad totalt 23 gånger.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++ ETC 2009+2010: Dark Elves
Ogglas skrev:Jag har bestämt mig för att köra blood angels för jag inser att att jag inte hinner konvertera och måla orker samt bygga terrängen även med mitt tempo.
Jag kommer börja med 4 plattor och har börjat bygga dom 3 sista som i princip bara väntar på detaljering innan målning.
Inte så kul bilder men ni får ett hum om hur dom kommer att bli:
Ogglas skrev:Jag har bestämt mig för att köra blood angels för jag inser att att jag inte hinner konvertera och måla orker samt bygga terrängen även med mitt tempo.
Jag kommer börja med 4 plattor och har börjat bygga dom 3 sista som i princip bara väntar på detaljering innan målning.
Inte så kul bilder men ni får ett hum om hur dom kommer att bli:
är träd/hus/murar ryc limmade eller magnetade?
fantastisk tråd!
Det är magneter på allt men jag funderar på att limma muren.
rätt att måla på julafton.
hur har du målat denna? då tänker jag närmast på om du sprayat svart och i så fall hur du målat det röda för att få det såpass täckande? eller maskerat det röda och sprayat? plz do tell.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."