Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
Jag kommer ju inte, och de har inte tagit bort mitt namn än så det borde finnas 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Ska dubbelkolla med sambo och SJ och se efter hur det ser ut. Sista anmälningsdatum var ju inte förrän den 6:e...
Fluffmongo and proud!
SJ... Efter sm i Stockholm blir det bil hädanefter.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
I nuläget finns 2 ordinarie platser kvar. Skicka bara iväg ett mail när du vill anmäla dig Tobias, om du inte redan har gjort det
Jag kommer tyvärr inte att kunna komma med definitivt besked förrän den 2:a eller 3:e
Jag måste kolla upp en del saker som jag inte kan göra nu hemma hos svärmor. Det skulle vara roligt att åka på en fluffig turnering men det kommer att bli knepigt att smidigt ta sig till Horred utan bil. Men som sagt, jag återkommer så snabbt jag kan.
Tobias
Tobias
Fluffmongo and proud!
Tobias, tåg till Götet så kanske det går att ordna med bil därifrån?
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Var håller du hus? Jag kör från Jönköping och kommer troligen ha en plats i bilen, inte helt säker än dock.Tobias skrev:Jag kommer tyvärr inte att kunna komma med definitivt besked förrän den 2:a eller 3:eJag måste kolla upp en del saker som jag inte kan göra nu hemma hos svärmor. Det skulle vara roligt att åka på en fluffig turnering men det kommer att bli knepigt att smidigt ta sig till Horred utan bil. Men som sagt, jag återkommer så snabbt jag kan.
Tobias
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Hur kommer swissen skötas? M1: komp, M2: komp & placering, M3: placering & komp, M4: placering, M5: placering?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Med största sannolikhet blir det som vanligt, dvs en kombination av komp och föreningstillhörighet (och mutor)refabricated skrev:Hur kommer swissen skötas? M1: komp, M2: komp & placering, M3: placering & komp, M4: placering, M5: placering?
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Har redan kastat ut ett antal tankar så här kommer en till.
Ni har gått ut med önskemål om att turneringen skall vara för mys spell med mellanhårda listor. Kan man då hoppas på att ni kommer vara restriktiva med att ge en lista komp 20 och hårda med att låta folk få skriva om komp 0 listor?
Det jagg försöker säga är att jag tror det är bra för turneringen om ni från arret går ut med info om hur hårda listor ni vill se och sedan försöker styra allt ditåt. Tror det kommer fun ka bättre än att lita till folks förmåga att imte överdriva åt något håll. För finns det ngn som tycker om att möta komp 0 eller 20?
Ni har gått ut med önskemål om att turneringen skall vara för mys spell med mellanhårda listor. Kan man då hoppas på att ni kommer vara restriktiva med att ge en lista komp 20 och hårda med att låta folk få skriva om komp 0 listor?
Det jagg försöker säga är att jag tror det är bra för turneringen om ni från arret går ut med info om hur hårda listor ni vill se och sedan försöker styra allt ditåt. Tror det kommer fun ka bättre än att lita till folks förmåga att imte överdriva åt något håll. För finns det ngn som tycker om att möta komp 0 eller 20?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!