Info GothCon 2013
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Info GothCon 2013
Hurra!!! Jag är så sjukt peppad för att spela på årets GC. Med ny codex och allt dessutom! (misstänker dock att antalet DA-arméer och, counts-as-DA, kommer att vara betydligt fler i år än någonsin tidigare, så jag lär vara mer "mainstream" än någonsin)
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Inte bestämt ännu, men vi kommer att förvarna i god tid. Plus att vi skall försöka komma på något sätt så att folk inte anmäler sig "bara för att" men inte dyker upp på turneringen.Apocswe skrev:kanske viktigast av allt.. När släpper ni platserna?
Ja.Är det på Påsk helgen igen?
Det är så typiskt dig att hoppa på senaste codexen bara för att den kommer att bli bäst...Hurra!!! Jag är så sjukt peppad för att spela på årets GC. Med ny codex och allt dessutom! (misstänker dock att antalet DA-arméer och, counts-as-DA, kommer att vara betydligt fler i år än någonsin tidigare, så jag lär vara mer "mainstream" än någonsin)
- bolterochkniv
kommer templars köpa fordon från codex eller IA?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Samma svar som för andra Forgeworld-saker - vi vet inte riktigt ännu. Om Swe-FAQ:n kommer ut någorlunda snart med en lösning på hur man ska hantera IA-fordon så kommer vi förmodligen att följa den, annars får vi hitta på en lösning själva.bolterochkniv skrev:kommer templars köpa fordon från codex eller IA?
Du känner mig allt för väl! "Elitist javisst!" har ju varit min paroll i många, många år nu.Mortarion skrev:Det är så typiskt dig att hoppa på senaste codexen bara för att den kommer att bli bäst...GLinus skrev:Hurra!!! Jag är så sjukt peppad för att spela på årets GC. Med ny codex och allt dessutom! (misstänker dock att antalet DA-arméer och, counts-as-DA, kommer att vara betydligt fler i år än någonsin tidigare, så jag lär vara mer "mainstream" än någonsin)
Ärligt talat är jag lite orolig för att de tuffa nya enheterna kommer att vara hiskeliga über-enheter som man får skämmas för om man sätter upp på brädet. Hoppas på mycket skoj, och massor av fluff och karaktär!
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Det är ju ett Ward codex så förvänta dig fluff du kommer att hata och endast bra val.GLinus skrev:Du känner mig allt för väl! "Elitist javisst!" har ju varit min paroll i många, många år nu.Mortarion skrev:Det är så typiskt dig att hoppa på senaste codexen bara för att den kommer att bli bäst...GLinus skrev:Hurra!!! Jag är så sjukt peppad för att spela på årets GC. Med ny codex och allt dessutom! (misstänker dock att antalet DA-arméer och, counts-as-DA, kommer att vara betydligt fler i år än någonsin tidigare, så jag lär vara mer "mainstream" än någonsin)
Ärligt talat är jag lite orolig för att de tuffa nya enheterna kommer att vara hiskeliga über-enheter som man får skämmas för om man sätter upp på brädet. Hoppas på mycket skoj, och massor av fluff och karaktär!
Ett Jeremy Vetock codex menar du nog...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Varför känns det som du försöker få det att låta dåligt att ett codex endast har bra val? Varför skulle någon armé vilja ha med val som inte är bra? GW borde sträva efter att det bara ska finnas enheter som är bra och spelbara! It's only logical.kombat skrev: Det är ju ett Ward codex så förvänta dig fluff du kommer att hata och endast bra val.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Motfråga, varför får du det att låta som dåliga enheter inte är spelbara?