Ser fram emot stryk, bastu och sällskap!
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
Är mer pepp nu än innan. Har provspelat min lista och Mutilators är precis så dåliga som de ser ut på pappret. Slö och meningslös ftw! Warptalons... Assault gubbe utan granutter...
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
hehe, då e vi 2 st 
Jag är ju så fluffig att jag spelar 7 demonprinsar i min nurgle demonlista, till ett pris av 1480p :p
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Plaguebearers och en GUOLillePer skrev:och 400p går till 20 plaugebearers och 2 heralder?
8 Monster asså.. Jag hoppas du vet att vi inte bedömmer fluff utan endast hårdhet. För det luktar inte bra det där. Men är det det du vill spela så kör i vind.
Kör även epidemius kom jag på!LillePer skrev:8 Monster asså.. Jag hoppas du vet att vi inte bedömmer fluff utan endast hårdhet. För det luktar inte bra det där. Men är det det du vill spela så kör i vind.
Listan är dock långt ifrån hård, extremt svårspelad och långsam, objektiven kan ju hoppa ifrån mig. Aldrig testat den så vet inte hur den kommer funka.
Men kommer spela den på komp 1 också, sista turneringen med demonerna innan nya boken
-
Grawenheim
Tja!
Ny på forumet och en färsking när det gäller turneringar. Har lirat en hel del men aldrig med DA som jag kommer ställa upp med. Ska bli en kul erfarenhet om jag får en plats men förväntar mig inget annat än ett gott skratt, lite bärs, bastu och en jääävla massa stryk på tabletoppen.
Ha d gott så hoppas jag vi ses där.
Ny på forumet och en färsking när det gäller turneringar. Har lirat en hel del men aldrig med DA som jag kommer ställa upp med. Ska bli en kul erfarenhet om jag får en plats men förväntar mig inget annat än ett gott skratt, lite bärs, bastu och en jääävla massa stryk på tabletoppen.
Ha d gott så hoppas jag vi ses där.
Pascal Andrén
-
patrik thoren
Detta kan ge några minus JA! MEN inte 0pApocswe skrev:Detaljer på gubbarna.. Alla är basade, dom "stora" färgerna (rustningar, vapen och dylikt) är gjorda, det som kan vara ogjort kommer vara detaljerna såsom aquillas, dödskallar och gems typ...
Putte
Ser sjukt mycket fram emot att ta emot från de nya DA! Jag biter i kudden så osta på bara!daskad skrev:Jag kan köra med komp 1Jag kommer ändå inte kunna vinna om jag kör DA, då jag inte kommer hinna måla alla! Jag loooooovar att inte osta på allt för mycket (A)
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime