Vad har du målat osv idag?
-
katzenjammer
Re: Vad har du målat osv idag?
Det är en nefarit från mutant chronicles. Han tillhör galna guden muja-någonting och det finns artwork på honom. Ska kolla!
http://www.cygot.com/mcgame/picts/compo ... sanity.jpg där har vi pappa som nefariten tillhör och figuren till stor del ska efterlikna.
http://www.cygot.com/mcgame/picts/compo ... sanity.jpg där har vi pappa som nefariten tillhör och figuren till stor del ska efterlikna.
Flesh is a design fault
Forgeworld borde hyra in dig istället för killen som målar deras Death Guards. Din var hästlängder snyggare.Rahv skrev:Målade lite terminators inför en omgång Zone Mortalis nu i veckan.
Here is zhe sergeant.
Jag håller med, din FW termie är snyggare än vad de målar själva.
Nu vet ja inte hur duktig du är annars, men måla Zonen gubbar så kan man lägga ner lite mera
själ och hjärta på dem, än om du hade målat 2000p armé ?
Nu vet ja inte hur duktig du är annars, men måla Zonen gubbar så kan man lägga ner lite mera
själ och hjärta på dem, än om du hade målat 2000p armé ?
Tack. 
Tja, de ingår i min pre-heresy DG-armé, dvs. de är inte dedikerade till Zone Mortalis, så de har väl fått ganska normalt med tid och kärlek.
Tja, de ingår i min pre-heresy DG-armé, dvs. de är inte dedikerade till Zone Mortalis, så de har väl fått ganska normalt med tid och kärlek.
Limmade ihop min senaste Flyrant. Han fick Carnifex-ben för att biffa till honom lite, detta är såklart warlorden i armén, beefcake!

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Snyggt! Vilken skön attityd han fick med de benen, typ: Bring it on, bitch - men hur kan du ha sådana ben över? Slaktat en Carnifex?
Själv färdig med båda mina Zoanthropes nyss.

Captaingallas skrev:Snyggt! Vilken skön attityd han fick med de benen, typ: Bring it on, bitch - men hur kan du ha sådana ben över? Slaktat en Carnifex?![]()
Tackar
Haha, har så många carnifexar så skulle kunna bygga tre sådana här till och fortfarande ha 5 fexar över
Diggar Zoanthropes! Riktigt schyssta! Jag är så trött på de modellerna (mina i metall), de bara tippar hela jävla tiden, ska nog försöka få ta i finecast sådana
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Tack! Så många?? Gissar att du också älskade dem i förra codexet, undrar vad tusan som motiverade en dubbling av poängen och justering så att alla i samma unit måste vara exakt likadana i nuvarande, och ser fram emot när de blir grymma och prisvärda igen i nästa bok?Flogger skrev: Haha, har så många carnifexar så skulle kunna bygga tre sådana här till och fortfarande ha 5 fexar över![]()