LillePer skrev:Hur menar du nu?
Jag gissar på att han menar att man måste vara väldigt aktiv på detta forum för att hinna anmäla sig?
Ser dock inte problematiken..
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
LillePer skrev:Hur menar du nu?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Har jag missat nåt nu?Fenris skrev:Som vanligt verkar info inte komma ut förrän det är försent att anmäla sig. Härliga turneringar som bara är till för de insvurna.
Har man missat något?Flogger skrev:LillePer skrev:Hur menar du nu?
Jag gissar på att han menar att man måste vara väldigt aktiv på detta forum för att hinna anmäla sig?
Ser dock inte problematiken..
Swe-FAQ-gänget har sagt att det förmodligen kommer ett nytt dokument innan GC, men kommer det inte snart får vi nog fatta ett eget beslut i frågan. Innan anmälningen öppnar kommer du att ha besked.Flogger skrev:Jag hade varit lite sugen på att anmäla mig med mina Tau, men kan inte göra det förrän jag vet om IA tillåts eller ej då jag inte kommer upp i poäng utan mina awesome tau flyers (AV10, BS3 och 2HP, like a boss). Hade väldigt gärna medverkat med dem om TAUs flyers tillåts
Det är mer än en månad kvar att anmäla sig till GothCon (som har obegränsat antal platser). Anmälningen till turneringen har inte öppnat ännu, så där är det inte för sent att anmäla sig. Relevant info kommer att vara uppe innan anmälan öppnar.Som vanligt verkar info inte komma ut förrän det är försent att anmäla sig. Härliga turneringar som bara är till för de insvurna.