Info GothCon 2013
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Info GothCon 2013
Kan ni tänka er att flytta listinskick till måndagen efter Halmstad kanske? Nu har iofs inte Halmstad exact samma poängsumma men att testa liknande GClistan kommer nog några göra så det hade varit uppskattat.
/Hylander
/Hylander
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Skall fundera på det. Tidpunkten är satt så att vi ska hinna uppdatera listan över anmälda och ge folk tid att betala in föranmälan till GothCon när de vet om de har plats eller inte, så jag vill helst inte flytta för mycket på den. Möjligen att man skulle kunna flytta till söndag kväll...Hylander skrev:Kan ni tänka er att flytta listinskick till måndagen efter Halmstad kanske? Nu har iofs inte Halmstad exact samma poängsumma men att testa liknande GClistan kommer nog några göra så det hade varit uppskattat.
/Hylander
Sent söndag kväll hade också varit tacksamt.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Shinobi_8745
Fråga gällande ForgeWorld, Sonic Dreadnoughts.
Frågan i sig är om ni kommer tillåta Helbrutes att uppgraderas till Sonic Dreadnoughts, som skrivet i Imperial Armor: Apocalypse 2 så kunde Chaos Dreanoughts göra detta i vanliga arméer.
Jag fick nyligen ett svar av FW där de svarat på min fråga, men svaret kanske inte blir lika här i och med att det är en turnering.
Problemet är ju att Chaos Dreadnoughts inte längre heter Chaos Dreadnoughts, utan Helbrutes, men FW menar i sitt mail att Helbrutes kan uppgraderas, men i och med att det inte finns FAQ på det (ännu), utan bara ett mail där de förtydligar det så vet ju inte jag hur det kommer bli för mina små "älsklingar" från FW och denna turnering.
Frågan i sig är om ni kommer tillåta Helbrutes att uppgraderas till Sonic Dreadnoughts, som skrivet i Imperial Armor: Apocalypse 2 så kunde Chaos Dreanoughts göra detta i vanliga arméer.
Jag fick nyligen ett svar av FW där de svarat på min fråga, men svaret kanske inte blir lika här i och med att det är en turnering.
Problemet är ju att Chaos Dreadnoughts inte längre heter Chaos Dreadnoughts, utan Helbrutes, men FW menar i sitt mail att Helbrutes kan uppgraderas, men i och med att det inte finns FAQ på det (ännu), utan bara ett mail där de förtydligar det så vet ju inte jag hur det kommer bli för mina små "älsklingar" från FW och denna turnering.
Swe-FAQ:n har sagt att det kommer att komma ett dokument om vilka FW-saker som är tillåtna innan GothCon, så just nu väntar vi på det. Om det inte kommer, eller blir försenat så att det inte hinner komma innan listinskick så fattar vi ett eget beslut i frågan.Shinobi_8745 skrev:Fråga gällande ForgeWorld, Sonic Dreadnoughts.
Glöm nu inte att anmälan öppnar den här veckan!
Hej
Tänkte slänga ut en fråga i cyberrymden om det finns någon som har lust att spela en match innan GothCon?
Jag är med i en förening som har lokal på Spelets Hus (Djurgårdsgatan) och där har vi både bord och en del terräng.
Mvh
Thomas
Tänkte slänga ut en fråga i cyberrymden om det finns någon som har lust att spela en match innan GothCon?
Jag är med i en förening som har lokal på Spelets Hus (Djurgårdsgatan) och där har vi både bord och en del terräng.
Mvh
Thomas
Misstänker Stockholm med tanke på gatunamnet men jag är osäker?
- speedfreek
Om du orkar röra dig till andra sidan stan så ligger Gast i Gamlestan.Nora skrev:Hej
Mvh
Thomas
9.an och 11.an går bägge från Stigbergstorget hela vägen.
Vi har öppet tisdagar från kl 18 och där är en hel del som nog vill öva inför GothCon.
Skriv något på vårt forum under spelkontakt.
-
Silversixx
Ligger i Majorna. Dock rätt otippat.Hylander skrev:Misstänker Stockholm med tanke på gatunamnet men jag är osäker?