Rankingen uppdaterad
Re: Rankingen uppdaterad
Nej. Du heter Aronsson. Det står ju så i rankingen!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Re: Rankingen uppdaterad
Rätt säker på att jag i min anmälan alltid skriver Mikael "Mork" Carlsson.
Men jag hittar alltid en ny rad med bara Mikael Carlsson efter turneringen...
Denis anmälde nog sig själv dock.
Men jag hittar alltid en ny rad med bara Mikael Carlsson efter turneringen...
Denis anmälde nog sig själv dock.
Mork, the articulate ork!
Re: Rankingen uppdaterad
Frans Bergquist, Swen Österberg och Mats Ström var med på BSK i LBK's Finest och Ytterligare ett LBK-lag, dessa tre herrar är LBK:are.....
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
Re: Rankingen uppdaterad
LBK i mitt hjärta
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
Nu är rankingen uppdaterad med Dubbelturneringen i Varberg. Jag har även uppdaterat texten under Rankinguträkning eftersom det gjorts lite förändringar där.
Re: Rankingen uppdaterad
Simon Bergqvist är VÄS:are
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
Dum fråga kanske... men får Jeppa och Anders 6 turneringar medräknade i sina poänger och jag bara fem?

Edit: Kanske har något att göra med att min 6:e bästa placering, poängmässigt (3600) (förra BSK och Stockholm) finns på två turneringar och därför har en kompromiss gjorts så att ingen av dem räknas?
Jag vill ha min 4:e plats...
Edit: Kanske har något att göra med att min 6:e bästa placering, poängmässigt (3600) (förra BSK och Stockholm) finns på två turneringar och därför har en kompromiss gjorts så att ingen av dem räknas?
Jag vill ha min 4:e plats...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Rankingen uppdaterad
Oj, vilken miss. Ja det är nog helt säkert så att den inte kan hitta dina bästa sex turneringar, för du har hamnat i den tokiga slumpsituationen att du har två turneringar som delar sjätteplatsen. Så ska det såklart inte bli, vafan ska du ställa till det så här för, Egge? 
Re: Rankingen uppdaterad
Mitt nya mål i livet är att på turneringar placera mig på ett sådant sätt att poängen jag får havererar rankinguträkningen.