Rankingen uppdaterad

Allting som rör rankingen
egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av egge »

Nej. Du heter Aronsson. Det står ju så i rankingen!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Mork
Inlägg: 459
Blev medlem: 28 dec 2008, 22:55

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Mork »

Rätt säker på att jag i min anmälan alltid skriver Mikael "Mork" Carlsson.
Men jag hittar alltid en ny rad med bara Mikael Carlsson efter turneringen...

Denis anmälde nog sig själv dock.
Mork, the articulate ork!

xdanskx
Inlägg: 644
Blev medlem: 23 maj 2009, 20:19

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av xdanskx »

Frans Bergquist, Swen Österberg och Mats Ström var med på BSK i LBK's Finest och Ytterligare ett LBK-lag, dessa tre herrar är LBK:are.....
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Yautja »

LBK i mitt hjärta
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

Nu är rankingen uppdaterad med Dubbelturneringen i Varberg. Jag har även uppdaterat texten under Rankinguträkning eftersom det gjorts lite förändringar där.

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av egge »

Simon Bergqvist är VÄS:are
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

egge skrev:Simon Bergqvist är VÄS:are
Fixat.

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av egge »

Dum fråga kanske... men får Jeppa och Anders 6 turneringar medräknade i sina poänger och jag bara fem?

:o

Edit: Kanske har något att göra med att min 6:e bästa placering, poängmässigt (3600) (förra BSK och Stockholm) finns på två turneringar och därför har en kompromiss gjorts så att ingen av dem räknas?

Jag vill ha min 4:e plats...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av Jocke Rapp »

Oj, vilken miss. Ja det är nog helt säkert så att den inte kan hitta dina bästa sex turneringar, för du har hamnat i den tokiga slumpsituationen att du har två turneringar som delar sjätteplatsen. Så ska det såklart inte bli, vafan ska du ställa till det så här för, Egge? :P

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Rankingen uppdaterad

Inlägg av HeadWar »

Mitt nya mål i livet är att på turneringar placera mig på ett sådant sätt att poängen jag får havererar rankinguträkningen.

Skriv svar