Info GothCon 2013
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Info GothCon 2013
Fast jag vill nog påstå att de inte är lika snabbt som det varit tidigare år.
- The Gretchin
Trodde inte att jag skulle få plats när jag nyss insåg att klockan var mycket...får bara hoppas att det inte finns fyra "Erik nygren" från Gast...
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
- Jimmy Johansson
Gast verkar ha lyckats med mänsklig kloning då det finns flera Jonas Nero också 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
My bad...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Fanns inte bara en dublett/kvartett... :)Undra om dom håller platser åt vänner eller dylikt?
Räknar till totalt 5 namn som är givna i dubletter eller mer...
Räknar till totalt 5 namn som är givna i dubletter eller mer...
Skulle det inte vara 120 platser totalt? Som det ser ut nu är det 108, inkl hjälpa-till
Det är ändrat nu.. Tror dom missade det när dom implementerade hjälpa till platserna 
Were going to Gothcon, were gonna have a party
Were going to Gothcon, were gonna have a party
-
Michael Carl
Det är 120 totalt, mitt script räknade lite fel tidigare, men nu bör det stämma bättre.Boggalogg skrev:Skulle det inte vara 120 platser totalt? Som det ser ut nu är det 108, inkl hjälpa-till
Om folk ser dubletter, hojta gärna till så jag kan plocka bort dem.
Oj, snart fullt ju!
Tur man ställde väckarklockan!
Tur man ställde väckarklockan!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Jag är Gastare och inte Ylvait!