Nya Demoner!
Re: Nya Demoner!
Kanonen var hiskeligt ful...
Överlag var inte det där så speciellt snyggt...
...men det är bara några första suddiga bilder. Jag ger inga betyg förren jag sett modellerna IRL...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
katzenjammer
Heralderna och tze+ska chariotsen såg ju bra ut i alla fall.
Flesh is a design fault
Har läst på WarSeer (inga bilder) att alla fyra Greater Daemons ska se grymma ut, hoppas det stämmer!
Ser lite ut som nån försökt efterlikna Blanche, fast dåligt...
Yay för enhjulig snigel med kinesisk solhatt :/
Just GUO:ns specialförmåga var ju galet tråkig. Och Tzeentchmojängen (one use) var inte så fantastiskt skoj heller. Eller Dance-prylen. GUUUUD vad kul att inte få använda sina enheter.
Jag kastar inte yxan i sjön än, men jag har den nära till hands...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Åh kom igen, var inte så melodramatisk. De där "reglerna" är ju uppenbara falskheter...Serpent skrev:Just GUO:ns specialförmåga var ju galet tråkig. Och Tzeentchmojängen (one use) var inte så fantastiskt skoj heller. Eller Dance-prylen. GUUUUD vad kul att inte få använda sina enheter.
...dock ska man minnas att det ryktas att ward skrivit codexen...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Flygmaskin
Kan inte låta bli att tycka Nurgelflugorna var jäkla coola. Vet dock inte om jag skulle ha spelat med ryttarna.
Människomat, till exempel spannmål.