Hej!
Det är en rätt stor skillnad i nivå på din första rena Dark Eldar lista och den sista med Eldar allies. Åter igen, jag sitter inte med i någon komp-panel så ta det jag säger med en nypa salt, men den är markant starkare och dina Eldar allies kompletterar Dark Eldar väldigt väl. Dina Dark Eldar val är även dom individuellt starkare än tidigare (inga footsloggande bloodbrides/wyches kvar tex.). Om jag skulle gissa skulle denna hamna omkring eller straxt under medelkomp.
Mvh,
Danne
Gothcon Dark Eldar
Re: Gothcon Dark Eldar
Är den nya listan verkligen såpass bra? Tycker att wraithlorden är sämre än en Ravager, guardians och dire avengers känns som om de skall vara sämre än hellions också.
Wyches + bloodbrides är väll det som egentligen är sämre än de farseer och firedragons.
Det som finns som är målat till DE väll wyches och några mandrakes, då kanske man skall byta ut firedragons för bloodbrides med nån champion eller dylikt.
Wyches + bloodbrides är väll det som egentligen är sämre än de farseer och firedragons.
Det som finns som är målat till DE väll wyches och några mandrakes, då kanske man skall byta ut firedragons för bloodbrides med nån champion eller dylikt.