DH 1750p

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Bulgrim

Re: DH 1750p

Inlägg av Bulgrim »

Stefan-RT skrev:Blir första speltest i helgen då för redeemern, byggde ihop en idag :D
Bilder*klappklappklapp*bilder! (Jaja, målad åxå!)
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!

Stefan-RT

Inlägg av Stefan-RT »

Kommer göra lite ändringar i listan, termo beväpning, köra en brother cpt istället, och öka GK antalet, samt Multismelta.
sen blir kompen fel, kommer få minst 17 mer minus.

För er som inte såg mina GK på BSk så ska ja fixa bilder, sen fler bilder när resten är målat.

Nu e de så att jag inte har köpt den snygga FW redeemern, utan använt den vanliga, och gjort en egen linkad psycannon utav två termo pyscannons.

Mm får hoppas de får in det i sverige faqen.

Användarvisningsbild
Andy Grey

Inlägg av Andy Grey »

Stefan-RT skrev:@Andy: Min GM e dyr, men han e ball, har en konverterad Hector rex modell som GM (GK huvud, BC nemesis och sköld från FW blacktemplars) så har gärna me han liksom :D
Jag byggde min BC som tänkt Gm, men han har som sagt trillat ner en rank. Om man har samma wargear kan man faktiskt spela modellen som både BC och GM :).

NU ser jag att du hunnit svara innan jag skrivit klart... så jag håller bara med och ser fram emot bilder :D
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

Stefan-RT

Inlägg av Stefan-RT »

körde mot ´nids idag, gick väldigt bra, vann med 16-4. körde ett defcon misson. han inte utnyttja redeemern så mkt, men listan är hård. en BC med sköld, med 4 termos. 4 trupper o 3 raides, alla transporter gav mig sjukt ökad livslängd.

Användarvisningsbild
Andy Grey

Inlägg av Andy Grey »

Gött mos :D
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Borde testspela mot mer saker än tyranids som är den armé som tar hand om LR's sämst(bortsett necrons kanske) Bara som tips.

Skriv svar